۰
plusresetminus
دوشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۴۷

عرضه نسخه جدید سیستم عامل فدورا

ایتنا - این سیستم عامل، نتیجه تلاش سخت این تیم به منظور عرضه قوی‌ترین ابزار و اجزای متن‌باز برای طیف گسترده‌ای از کاربران است که از توسعه‌دهندگان و برنامه‌نویسان تا مدیران سیستم‌ها را شامل می‌گردد.
عرضه نسخه جدید سیستم عامل فدورا


به تازگی شرکت ردهت نسخه Fedora که گونه‌ای از سیستم عامل متن‌باز لینوکس است را عرضه کرده است. گفتنی است نسخه جدید این سیستم عامل یعنی Fedora 24 توسط مجموعه پروژه Fedora ارائه شده است.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از لینوکس اینسایدر، فدورا در واقع نسخه اجتماعی لینوکس است که RHFL (یا Red Hat Enterprise Linux) نیز خوانده می‌شود. نسخه جدید Fedora از مجموعه‌ای از مولفه‌ها برخوردار است که نهایتا سه ویرایش مستقل را شکل می‌دهند: Fedora 24 یک ایستگاه کاری، Fedora 24 سرور، و نیز Fedora 24 پردازش ابری.

هر چند این نسخه جدید فدورا با تاخیر عرضه شده، اما به منظور افزایش کارآیی و راندمان، امکان توسعه بیشتر، و نیز قدرت بیشتر کمپایلر، به صورت جدی بهینه‌سازی شده است.
به همین جهت، کدهای این نسخه برای سرعت، کارآیی و پایداری حداکثری، کاملا مورد بازنگری قرار گرفته است.


به گفته متیو میلر مدیر پروژه گسترش فدورا، نسخه جدید این سیستم عامل، نتیجه تلاش سخت این تیم به منظور عرضه قوی‌ترین ابزار و اجزای متن‌باز برای طیف گسترده‌ای از کاربران است که از توسعه‌دهندگان و برنامه‌نویسان تا مدیران سیستم‌ها را شامل می‌گردد.
مطابق گفته وی، ویرایش‌های مختلف نسخه جدید فدورا(یعنی ایستگاه کاری و سرور و ابری) رده‌های مختلفی از کاربران را هدف گرفته‌اند، هر چند هر سه دارای مبنای یکسانی هستند و گاه کاربردهای یکسانی نیز دارند.

به گفته مدیر پروژه فدورا، هر چند این سیستم عامل به سرعت حرکت می‌کند و بطور متوسط هر سال دو بار نسخه جدید عرضه می‌کند، اما کیفیت کار تیم توسعه آن به طرز شگفتی مطمئن است، با اینحال هدف توسعه و تسلط بر بازار را در سر دارند.
  
کد مطلب: 44341
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام