۰
plusresetminus
شنبه ۲ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۰

تولید مقاوم‌ترین شیشه ‌نشکن تلفن‌همراه

ایتنا- دیگر نگران شکسته شدن صفحه نمایش موبایلتان در اثر زمین خوردن نباشید!
تولید مقاوم‌ترین شیشه ‌نشکن تلفن‌همراه


شرکت آمریکایی کورنینگ نسل پنجم شیشه نشکن Gorilla را با مقاومت ضربه از ارتفاع ۱۶۰ سانتیمتری در اختیار شرکت‌های تولیدکننده تلفن‌همراه قرار می‌دهد.


به گزارش ایتنا از ایسنا و به نقل از میل آنلاین، رکورد قبلی مقاومت شیشه تلفن‌همراه از ارتفاع ۸۰ سانتیمتری و با مقاومت ۶۰ درصد بود، اما با استفاده از شیشه جدید این مقاومت به ارتفاع ۱۶۰ سانتیمتر افزایش یافته است.

شرکت سازنده مدعی شد که افزایش کیفیت و مقاومت در برابر ضربه بدون هیچ افزایش وزنی صورت گرفته و شیشه نشکن جدید هیچ اختلالی در عملکرد تلفن‌ همراه هوشمند ایجاد نمی‌کند.

نتیجه آخرین نظرسنجی شرکت کورنینگ حاکی از آن است که تلفن‌همراه هر کاربر حداقل یکبار در سال از ارتفاع ۱۶۰ سانتیمتری سقوط می‌کند که در اکثر موارد نمایشگر دچار شکستگی می‌شود.

جان بین، مدیرعامل شرکت شیشه‌سازی کورنینگ اظهار کرد: با معرفی هر نسل شیشه Gorilla در واقع یک جهش قابل توجه در فناوری شیشه‌سازی تجهیزات الکترونیک پدیدار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: اکنون بیش از ۴.۵ میلیارد تلفن‌همراه با ۱۸۰۰ مدل توسط۴۰ برند مختلف از شیشه‌های شرکت کورنیکس در محصولات تولیدی استفاده کرده‌اند. انتظار می‌رود که تا پایان سال جاری بیشتر شرکت‌های تولیدکننده تلفن‌همراه از شیشه Gorilla Glass ۵ استفاده کنند.
کد مطلب: 44326
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام