۰
plusresetminus
دوشنبه ۱ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۳۱

شرایط عجیب بازار حسگرها و سرگردانی مدیران فناوری

ایتنا- به‌تازگی شرایط بازار حسگرها و فروش جهانی آن‌ها منتشر شده است که نشان می‌دهد که این بازار علیرغم رسیدن به رکوردی جدید از نظر تعداد فروش به علت کاهش قیمت محصولات در حال درجا زدن است.
شرایط عجیب بازار حسگرها و سرگردانی مدیران فناوری


به‌تازگی شرایط بازار حسگرها و فروش جهانی آنها منتشر شده است که نشان می‌دهد که این بازار علیرغم رسیدن به رکوردی جدید از نظر تعداد فروش به علت کاهش قیمت محصولات در حال درجا زدن است.


به گزارش ایتنا از شماران سیستم به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی digitimes، هنگامی‌که بحث تحلیل بازارهای مختلف در رده فناوری اطلاعات مطرح می‌شود، داشتن رشد دو رقمی می‌تواند به‌عنوان یک پیشرفت چشمگیر برای هر یک از صنایع به‌حساب بیاید.

با این‌ وجود به نظر می‌رسد که این قانون برای صنایع مربوط به تولید حسگرها صادق نیست زیرا علیرغم داشتن چنین رشدی، وضعیت کلی این بازار با بهبود روبرو نبوده است.

 

 
علت این امر از سوی متخصصان فناوری به‌سادگی شرح داده شده است و این افراد معتقدند که بالا رفتن ضریب رشد در تعداد فروش به این دلیل است که میزان تقاضا در بازار به‌شدت رو به رشد است.

با این‌ حال از سوی دیگر قیمت تجهیزاتی مانند ژیروسکوپ و شتاب‌سنج در راستای کاهش هزینه تولید دستگاه‌هایی مانند تلفن‌های همراه، با کاهش قیمت روبرو بوده‌اند.

این امر موجب شده است که مجموع رقم فروش تفاوتی با گذشته نداشته باشد و چنین چیزی ممکن است در آینده‌ای نه‌چندان دور موجب تصمیم مدیران برای تمرکز کمتر بر روی بازار تولید چنین محصولاتی گردد.
 
کد مطلب: 44318
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام