۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۳۸
برای جلوگیری از شنود

اسنودن برای آیفون قاب ضد هک می‌سازد

ایتنا - این قاب ویژه که برای تلفن همراه آیفون طراحی شده است می‌تواند سیگنال‌های الکتریکی ارسال شده به آنتن داخلی این تلفن‌های همراه را رصد کند.
اسنودن برای آیفون قاب ضد هک می‌سازد


ادوارد اسنودن که به‌عنوان یک چهره شناخته شده در زمینه حمایت از حریم شخصی افراد در جهان مطرح است به‌تازگی اقدام به طراحی یک قاب ویژه برای تلفن همراه آیفون کرده است که امکان شنود بی‌سیم این دستگاه را از بین می‌برد.


به گزارش ایتنا از وب‌سایت خبری تحلیلی engadget، سه سال پیش بود که ادوارد اسنودن با افشا کردن اصرار سازمان امنیت ملی آمریکا به‌صورت ناگهانی به یک چهره شناخته شده در زمینه امنیت و حمایت از حریم شخصی کاربران بدل شد.

حال این فرد اقدام به طراحی یک قاب ویژه برای تلفن‌های همراه کرده است تا بتواند از هدفی که برای آن مبارزه می‌کرده است به‌خوبی حمایت به عمل بیاورد.

 

این قاب ویژه که برای تلفن همراه آیفون طراحی شده است می‌تواند سیگنال‌های الکتریکی ارسال شده به آنتن داخلی این تلفن‌های همراه را رصد کند.

به‌ این‌ ترتیب مواردی مانند استفاده از بلوتوث، جی‌پی‌اس و سایر انواع امواج رادیویی، در صورت استفاده جهت شنود کاربر به‌سرعت شناسایی خواهند شد.

این قاب در حقیقت ابعادی مشابه با یک کیس باتری داشته و چندان ظرافت تلفن همراه را حفظ نخواهد کرد، اما داشتن آن می‌تواند برای هر کاربری موجب ایجاد امنیت خاطر بیشتری در زمینه عدم شنود شدن اطلاعات فردی او شود.
 
کد مطلب: 44313
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام