۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۸ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۵

آخرین وضعیت نرخ‌های جدید تلفن ثابت

تعرفه هنوز نهایی نشده است
ایتنا- تا زمان تصویب شدن ابلاغیه،‌نرخ‌های تلفن‌های ثابت با قیمت‌های قبلی محاسبه می‌شود.
آخرین وضعیت نرخ‌های جدید تلفن ثابت



معاون صدور مجوز سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: تا زمانی که تعرفه های جدید تلفن ثابت به مخابرات ابلاغ نشود، این تعرفه‌ها روی قبوض مشترکان اعمال نخواهد شد.


به گزارش ایتنا از مهر، صادق عباسی شاهکوه در مورد آخرین وضعیت تعیین نرخ‌های تلفن ثابت که قرار بود به تایید دلت برسد، گفت: هنوز این تعرفه‌ها نهایی نشده است.

وی با بیان اینکه تایید تعرفه‌های جدید باید در دولت، مراحل قانونی خود را طی کند، ادامه داد: تا زمانی که این تعرفه‌ها ابلاغ نشود، در قبوض مشترکان مختابرات، محاسبه نخواهد شد.

معاون رگولاتوری تاکید کرد: تعرفه‌های جدید اینترنت پرسرعت و دیتا را به اپراتورهای ارتباطی ابلاغ کرده‌ایم و این تعرفه‌ها از اول مردادماه لازم‌الاجراست.

کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات ماه گذشته، نرخ های جدیدی برای مکالمات تلفن ثابت و حق اتصال هر خط تلفن مصوب کرد که براساس آن، هزینه مکالمه درون شهری تلفن ثابت از ۳۰ ریال به ۴۵ ریال افزایش یافت. در همین حال قیمت هر خط تلفن نیز ۲۰۰ هزار تومان درنظر گرفته شد که به صورت اقساط و با پیش پرداخت ۱۰۰ هزار تومان فروخته خواهد شد.

در مصوبه جدید، وزارت ارتباطات برای هر دوره ۲۰۰ دقیقه مکالمه برای روستاییان و ۳۳۰ دقیقه مکالمه برای کاربران شهری به عنوان حداقل کارکرد درنظر گرفته است. این تصمیم بابت هزینه های نگهداری خطوط تلفن ثابت که حدود ۷ میلیون آن در کشور بلااستفاده مانده، اتخاذ شده است.

در این تعرفه گذاری، نرخ‌های آبونمان تغییر نیافته است.
قرار است این افزایش نرخ‌ها به تصویب دولت برسد و پس از آن برای اجرا، به مخابرات ابلاغ شود.

پیش از این قرار بود در صورت تایید دولت، نرخ‌های جدید از اول مردادماه در قبوض مشترکان اعمال شود.
کد مطلب: 44258
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام