۰
plusresetminus
شنبه ۲۶ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۴۱

استفاده از پهپاد برای بررسی مشکلات دکل‌های تلفن همراه

ایتنا - شرکت مخابراتی AT&T در جریان برگزاری نمایشگاه Shape Tech Expo در سن‌فرانسیسکو، استفاده از پهپاد برای بررسی وضعیت دکل‌های تلفن همراه و یافتن نقاط ضعف و قوت آنها رونمایی کرد.
استفاده از پهپاد برای بررسی مشکلات دکل‌های تلفن همراه


به گزارش ایتنا از فارس، این شرکت همچنین از برنامه‌های خود برای استفاده از پهپادها به منظور ارتقای پوشش شبکه‌های نسل چهارم تلفن همراه در جریان وقوع سوانح طبیعی خبر داد.


AT&T می‌گوید در یک سال اخیر از پهپادها برای بررسی مشکلات احتمالی دکل‌های مخابراتی خود و به عنوان مثال میزان پوشش آنها استفاده کرده است. این پهپادها برای ارتقای کیفیت پوشش دکل‌های مخابراتی AT&T در زمان وقوع رویدادهایی همچون کنسرت‌های بزرگ به کار گرفته شده اند تا ازدحام جمعیت مانع از برقراری ارتباط میان کاربران تلفن همراه نگردد.

AT&T می‌گوید با استفاده از پهپادها راحت تر و سریع تر می تواند وضعیت دکل‌های مخابراتی خود را کنترل کند و حتی به بخش هایی از آن دسترسی داشته باشد که برای انسان‌ها به راحتی قابل دسترسی نیست.

البته AT&T تنها شرکتی نیست که با استفاده از پهپادها خدمات مخابراتی خود را بهینه سازی می‌کند. گوگل، فیس‌بوک و آمازون هم در حال برنامه‌ریزی به همین منظور هستند.
کد مطلب: 44200
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام