۰
plusresetminus
شنبه ۲۶ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۳۲

افزایش امکانات اشتراک محتوا در توییتر

ایتنا- شبکه اجتماعی توییتر به‌تازگی اعلام کرده است که امکان به اشتراک‌گذاری فایل‌های دارای فرمت gif در این شبکه را به نحوی تغییر داده است که بتوان فایل‌هایی تا سایز 15 مگابایت را مورد استفاده قرار داد.
افزایش امکانات اشتراک محتوا در توییتر


شبکه اجتماعی توییتر به‌تازگی اعلام کرده است که امکان به اشتراک‌گذاری فایل‌های دارای فرمت gif در این شبکه را به نحوی تغییر داده است که بتوان فایل‌هایی تا سایز ۱۵ مگابایت را مورد استفاده قرار داد.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی Engadget، امروزه دیگر به اشتراک‌گذاری عکس یا متن خالی در شبکه‌های اجتماعی به‌ اندازه گذشته محبوب نیست و افراد به دنبال محتوای جذاب‌تر هستند.

فایل‌های ویدیویی به علت حجم بالای خود معمولا در میان کاربران خاصی محبوبیت دارند ولی فایل‌های gif که در حقیقت عکس‌های متحرک هستند، به علت حجم اندک خود به‌ خوبی مورد پذیرش قرار گرفته‌اند.

 

با این‌ وجود برخی از این فایل‌ها حجم بسیار بالاتری را دارند که البته در مقایسه با فایل مشابه ویدیویی باز هم کم‌حجم‌تر به‌حساب می‌آیند.

شبکه اجتماعی توییتر به‌ تازگی اعلام کرده است که امکان به اشتراک‌گذاری فایل‌های گیف بر روی این شبکه را با پیشرفت روبرو ساخته و به کاربران اجازه می‌دهد تا فایل‌هایی حجیم‌تر را مورد استفاده قرار بدهند.

حجم تعیین شده برای این فایل‌ها برابر با ۱۵ مگابایت تعیین شده است که مسلما نیازهای بسیاری از کاربران را به‌خوبی تامین خواهد کرد.
 
کد مطلب: 44171
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام