۰
plusresetminus
شنبه ۲۶ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۴۸

عرضه کیت برنامه‌نویسی ویژه برای روبات خانگی

ایتنا- روبات خانگی کازمو که با نام روبات لپ‌تاپی نیز شناخته می‌شود به‌تازگی مجهز به یک بسته توسعه نرم‌افزاری ویژه شده است که به کاربران آن اجازه برنامه‌نویسی ساده برای این روبات را می‌دهد.
عرضه کیت برنامه‌نویسی ویژه برای روبات خانگی


روبات خانگی کازمو که با نام روبات لپ‌تاپی نیز شناخته می‌شود به‌تازگی مجهز به یک بسته توسعه نرم‌افزاری ویژه شده است که به کاربران آن اجازه برنامه‌نویسی ساده برای این روبات را می‌دهد.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی Engadget، امروزه بسیاری از شرکت‌ها به دنبال ساختن روبات‌های خانگی ویژه‌ای هستند که می‌توانند انسان تنهای امروزی را از حضور در محیطی خالی نجات بدهند.

یکی از موارد بسیار خوب و تحسین‌شده در زمینه ساخت این روبات‌ها را می‌توان روبات کازمو دانست که در حقیقت یک روبات بسیار کوچک و جذاب به‌حساب می‌آید.

 

حال این روبات قرار است تا به جهشی بسیار بزرگ در زمینه عملکرد روبرو گردد زیرا سازندگان آن به‌تازگی اقدام به طراحی یک بسته توسعه نرم‌افزاری یا SDK ویژه برای آن کرده‌اند.

به کمک این کیت می‌توان به‌سادگی و با دانش نه چندان پیچیده برنامه‌نویسی اقدام به تعریف کاربری‌های جدید و متنوع برای روبات کازمو کرد.

به‌ این‌ ترتیب این روبات می‌تواند با استفاده از ساختار شبکه‌های ترتیبی به سراغ به اشتراک‌گذاری برنامه‌های نوشته شده توسط کاربران مختلف در سراسر جهان رفته و به‌این‌ترتیب تعداد زیادی از برنامه‌ها را در اختیار کاربران خود قرار بدهد.
 
کد مطلب: 44168
نام شما
آدرس ايميل شما