۰
plusresetminus
سه شنبه ۲۲ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۴۴

ترجمه مستقیم متن در نرم‌افزارها به کمک Google Now

ایتنا- سیستم خدماتی گوگل یعنی گوگل Now به‌تازگی قابلیت جدیدی را ارائه کرده است که به‌موجب آن در هر نرم‌افزاری با انتخاب متن موردنظر می‌توان ترجمه متن یاد شده را در اختیار داشت.
ترجمه مستقیم متن در نرم‌افزارها به کمک Google Now


سیستم خدماتی گوگل یعنی Google Now به‌تازگی قابلیت جدیدی را ارائه کرده است که به‌موجب آن در هر نرم‌افزاری با انتخاب متن موردنظر می‌توان ترجمه متن یاد شده را در اختیار داشت.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی cnet، بسیاری از ما در طول روز از نرم‌افزارهای متعددی استفاده می‌کنیم که این نرم‌افزارها در برخی از موارد به زبان مادری ما نیستند.

معمولا ترجمه محتوای این نرم‌افزارها به کمک سیستم‌های ترجمه مجزا بسیار دشوار و عذاب‌آور است و حتی در برخی از موارد می‌تواند منجر به پشیمانی از استفاده از نرم‌افزار یاد شده شود.

 

حال سیستم Google Now قابلیتی جدید را برای حل این مشکل ارائه کرده است که این قابلیت می‌تواند بسیاری از کاربران را آسوده‌خاطر سازد.

این قابلیت جدید موجب می‌شود تا بتوان با انتخاب محتوای متنی یک نرم‌افزار، ترجمه آن را به کمک سیستم Google Now بر روی لایه خروجی نرم‌افزار دریافت کرد.

شایان ذکر است که پیش از این، این قابلیت برای محتوای متنی وب‌سایت‌ها در دسترس بود ولی افزوده شدن نسخه کارکرد نرم‌افزاری می‌تواند منجر به تکامل این سیستم و آسودگی کاربران شود.
 
کد مطلب: 44075
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام