۰
plusresetminus
شنبه ۱۹ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۵۵

خرید کمپانی کلود ویدئویی آوانتو توسط گوگل

ایتنا - گوگل برای ارتقاء سرویس کلود ویدئویی خود و همچنین تبلیغات انحصاری روی سرویس‌های ویدئویی، کمپانی آوانتو/Avanto را خرید.
خرید کمپانی کلود ویدئویی آوانتو توسط گوگل


به گزارش ایتنا از خبرآنلاین، آوانتو خدماتی مانند ادیت ویدئویی، انکود کردن فایل‌ها و دلیور کردن محتوای ویدئویی با تضمین روی محیط کلود را ارائه می‌کند و اینک با پیوستن به تیم گوگل، شاهد خدمات ویدئویی و استریمینگ ویدئویی بهتری خواهیم بود.


از سوی دیگر برادکسترها برای محتوای استریمینگ می‌توانند به‌جای سرمایه‌گذاری روی Roku،Amazon Fire و ... روی سیستم کلود جدید اندرویدی با خدمات بدون تأخیر/Latency آوانتو فکر کنند.

در بخش سرور نیز می‌توان تبلیغات کمتر غیر گوگلی را روی محتوای ویدئویی جدید گوگل شاهد بود و البته تبلیغات انحصاری گوگل را با ادغام با سرویس موسوم به DoubleClick گوگل دریافت کرد. گوگل در این بخش همچنین در سال ۲۰۱۴ دست به خرید کمپانی MDialog زد و ماه می امسال سرویس ویدئویی در بخش سرورهای خود را به نام DoubleClick Dynamic Ad Insertion برای توسعه محتوای ویدئویی آنلاین، راه‌اندازی کرد.

گوگل اخیراً سرویس پرووایدر اینترنتی Webpass را خرید و در کنار گوگل فایبر، قصد دارد زیرساخت تلویزیونی جدیدی را برای خود در کنار محتوای آنلاین ویدئویی راه‌اندازی کند.

کد مطلب: 44070
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام