۰
plusresetminus
سه شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۵

یک‌پنجم رایانه‌های شخصی جهان مجهز به ویندوز ۱۰

ایتنا - مایکروسافت پیش‌بینی کرده است در سال 2018 میلادی دست‌کم یک میلیارد دستگاه رایانه در سراسر جهان به سیستم عامل ویندوز 10 مجهز خواهند بود.
یک‌پنجم رایانه‌های شخصی جهان مجهز به ویندوز ۱۰


در آستانه ارائه بزرگ‌ترین به‌روزرسانی ویندوز ۱۰ (که کمتر از یک ماه بدان باقی مانده است) مایکروسافت آخرین تلاش‌های خود را انجام می‌دهد تا کاربران جهانی را ترغیب کند به‌روزرسانی رایگان نسخه‌های قدیمی به ویندوز ۱۰ را انجام دهند.


به گزارش ایتنا از شماران سیستم به نقل از اینکوئیرر، شرکت مایکروسافت با ارایه طرح به‌روزرسانی رایگان برای نسخه‌های قدیمی ویندوز به سیستم عامل جدید موفق شد در طول ۱۱ ماه ۲۰ درصد رایانه‌های شخصی جهان را به ویندوز ۱۰ مجهز کند.

شرکت Netmarketshare مطالعه‌ای را با همکاری مرکز تحقیقاتی Net Applications انجام داد و در پایان آن متوجه شد سیستم عامل ویندوز ۱۰ که از زمان تولد آن ۱۱ ماه می‌گذرد، در مجموع موفق شده است ۱۹.۱۴ دصد از بازار جهانی رایانه‌ها را در دست بگیرد و در آخرین ماه سهم خود را از این بازار ۱.۷۱ درصد افزایش داده است.

 

این آمار چندان جالب نیست، زیرا مایکروسافت از هم‌اکنون تا زمان رسیدن به هدف اصلی خود فقط ۱۳ ماه وقت دارد. این شرکت پیش‌بینی کرده بود که در سال ۲۰۱۸ میلادی دست‌کم یک میلیارد دستگاه رایانه در سراسر جهان به سیستم عامل ویندوز ۱۰ مجهز خواهند بود.

مشکل اصلی مایکروسافت سیستم عامل ویندوز ۷ محصول می‌شود که هم‌اکنون ۴۹.۰۵ درصد بازار جهانی رایانه‌های شخصی را در دست دارد و ماه گذشته سهم آن افزایش ۰.۴۸ درصدی را تجربه کرده است.
 
کد مطلب: 44061
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام