۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۰ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۶

رکوردشکنی سامسونگ در بازار گوشی‌های هوشمند

ایتنا- شرکت سامسونگ توانسته است تا به لطف عرضه پرچم‌دار جدید خود یعنی گلکسی اس 7 به بالاترین میزان سود به‌دست‌آمده از سال 2014 تا به امروز برسد.
رکوردشکنی سامسونگ در بازار گوشی‌های هوشمند


شرکت سامسونگ توانسته است تا به لطف عرضه پرچم‌دار جدید خود یعنی گلکسی اس ۷ به بالاترین میزان سود به‌ دست‌ آمده از سال ۲۰۱۴ تا به امروز برسد.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی Engadget، بدون شک مدل گلکسی اس ۷ شرکت سامسونگ به‌عنوان یکی از نیرومندترین و تعیین‌کننده‌ترین دستگاه‌های موجود در بازار به‌حساب می‌آید.

حال شرایط این مدل برای شرکت سامسونگ به نحوی رقم خورده است که این غول کره‌ای توانسته است تا پس از ۲ سال به آمار طلایی فروش خود بازگشته و سودی نجومی را تجربه کند.

 

آخرین باری که سامسونگ توانسته بود تا این میزان سود را به دست بیاورد، سال ۲۰۱۴ میلادی بود و از ان زمان تا به امروز روند سوددهی این شرکت کمابیش در حال نوسان بوده است.

پیش‌بینی می‌شود که آمار درآمدی سامسونگ در طول سه‌ماهه دوم سال جاری میلادی رقمی برابر با ۸.۱ تریلیون وون باشد که این رقم معادل ۷ میلیارد دلار است.

البته هنوز رکورد بهترین آمار سوددهی این شرکت به ماه ژانویه سال ۲۰۱۳ بازمی‌گردد که در آن دوران سامسونگ توانسته بود تا رقم ۷ میلیارد و ۶۰۰ میلیون دلار سود به دست بیاورد.
 
کد مطلب: 44031
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام