۰
plusresetminus
شنبه ۱۹ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۳۵

پیشرفت چشم‌گیر درآمد مدیاتک در یک سال

ایتنا-شرکت مدیاتک اقدام به انتشار آمار و ارقام درآمدهای ماهیانه خود کرده است که این امر نشان می‌دهد که این شرکت در ماه ژوئن رشدی 50 درصدی را در این زمینه تجربه کرده است.
پیشرفت چشم‌گیر درآمد مدیاتک در یک سال


شرکت مدیاتک اقدام به انتشار آمار و ارقام درآمدهای ماهیانه خود کرده است که این امر نشان می‌دهد که این شرکت در ماه ژوئن رشدی ۵۰ درصدی را در این زمینه تجربه کرده است.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی Digitimes، شرکت مدیاتک به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین شرکت‌های تامین کننده پردازنده برای پلتفرم‌های همراه شناخته می‌شود و به همین دلیل آمار و ارقام مالی این شرکت همواره دارای اهمیتی بسیار بالا هستند.

مسئولان مدیاتک به‌تازگی اقدام به انتشار آخرین گزارش مالی خود کرده‌اند که این گزارش مالی می‌توان سهام‌داران این شرکت را بسیار خوشحال کند.

 

بر اساس اطلاعات منتشر شده در این آمار این شرکت در طول ماه گذشته میلادی یعنی ماه ژوئن موفق شده است تا درآمد خود را ۵۰ درصد افزایش بدهد.

این امر موجب شده است که این شرکت پس از سال ۲۰۰۱ به بالاترین ارزش سهام خود در بازار اوراق بهادار تایوان دست پیدا کند که این امر به خودی‌خود نشان دهنده روند رو به رشد این غول فناوری است.

آمار و ارقام نشان می‌دهد که درامد این شرکت در ماه ژوئن سال ۲۰۱۶ برابر با ۷۶۸ میلیون دلار بوده است که این امر تا به امروز مجموع رشد ۳۵.۸ درصد نسبت به سال ۲۰۱۵ را نشان می‌دهد.
 
کد مطلب: 44020
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام