۰
plusresetminus
شنبه ۱۹ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۱۰

همکاری ایسر و مراکز دانشگاهی برای یک پروژه ویژه آموزشی

ایتنا- به‌تازگی شرکت ایسر برای بهبود شرایط سیستم‌های یادگیری پروژه BEINGNET به سراغ عقد قرارداد همکاری با دانشگاه تایوان رفته است.
همکاری ایسر و مراکز دانشگاهی برای یک پروژه ویژه آموزشی


به‌تازگی شرکت ایسر برای بهبود شرایط سیستم‌های یادگیری پروژه BEINGNET به سراغ عقد قرارداد همکاری با دانشگاه تایوان رفته است.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی Digitimes، شرکت ایسر اعلام کرده است که در برنامه‌ای ویژه قصد دارد تا همکاری‌های خود را با دانشگاه تایوانی فوگوانگ آغاز کند.

موسس شرکت ایسر یعنی استن شیه ضمن اعلام این موضوع گفته است که این همکاری ممکن است موجب پیشرفت‌های بسیار بزرگ در صنایع تحت نظر این شرکت شود.

 

شایان ذکر است که همکاری یاد شده قرار است تا بر روی پروژه BEINGNET تمرکز داشته باشد که این پروژه به‌عنوان یکی از مهم‌ترین پروژه‌های آینده‌ ایسر شناخته می‌شود.

نخستین گام‌های پروژه BEINGNET در سال ۲۰۱۵ میلادی شروع شده است و این پروژه در حقیقت پلتفرمی برای یادگیری بر پایه سامانه‌های ابری است که به‌صورت تخصصی برای دانش آموزان طراحی شده است.

شایان ذکر است که در حال حاضر ایسر مذاکرات خود را با دولت تایوان آغاز کرده است تا بتواند پروژه یاد شده را در مدارس این کشور به کار بگیرد.
 
کد مطلب: 44019
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام