۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۰ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۲۹

همکاری ال‌جی و فولکس‌ واگن در زمینه خودروهای خودران

ایتنا- به‌تازگی مشخص شده است که شرکت ال‌جی در پروژه‌ای ویژه قرار است تا با شرکت فولکس‌واگن همکاری داشته باشد تا سیستم ارتباطی ویژه‌ای را بین خودروهای این شرکت و سامانه‌های ویژه‌ای مانند خانه‌های هوشمند برقرار کند.
همکاری ال‌جی و فولکس‌ واگن در زمینه خودروهای خودران


به‌ تازگی مشخص شده است که شرکت ال‌جی در پروژه‌ای ویژه قرار است تا با شرکت فولکس‌ واگن همکاری داشته باشد تا سیستم ارتباطی ویژه‌ای را بین خودروهای این شرکت و سامانه‌های ویژه‌ای مانند خانه‌های هوشمند برقرار کند.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی engadget، اینترنت اشیاء و پروژه‌های مشابه و زیرگروه این طرح بزرگ تقریبا مدنظر تمامی شرکت‌های بزرگ فناوری در جهان قرار گرفتند و هر یک از این شرکت‌ها بخشی از این پروژه را به‌عنوان بازار هدف خود در نظر گرفته‌اند.

حال در آخرین نمونه از این موارد شرکت ال‌جی با شرکت خودروسازی آلمانی فولکس‌ واگن دست‌به‌دست هم داده‌اند تا خودروهای هوشمند را به رده جدیدی از ارتباطات مجهز سازند.

 

پلتفرم ارتباطی ویژه‌ای که به‌واسطه همکاری این دو شرکت تولید خواهد شد، قرار است چند سال دیگر روانه بازار شود و به کمک آن می‌توان ابزارهای هوشمند خانگی را از درون خودرو کنترل کرد.

برای نمونه مواردی مانند چراغ‌ها، سیستم‌های امنیتی و سیستم‌های تهویه به‌راحتی می‌توانند به‌صورت راه دور توسط خودروی فولکس‌ واگن کنترل شده و روشن و خاموش شود.

علاوه بر این نیز درصورتی‌که تغییراتی در هر یک از اجزای هوشمند خانه به وجود بیاید به‌سرعت نوتیفیکیشن مربوط به آن به سیستم ارتباطی خودرو ارسال خواهد شد.
 
کد مطلب: 44008
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام