۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۴۳

نمایشگرهای قدیمی اپل بازنشسته شد

ایتنا - اپل قصد دارد نمایشگرهایی با کیفیت 4K و 5K روانه بازار کند!
نمایشگرهای قدیمی اپل بازنشسته شد



به تازگی اخباری در مورد بازنشسته شدن نمایشگرهای قدیمی 1440p Thunderbolt اپل و احتمال جایگزین شدن آن‌ها با نمایشگرهایی با دقت ۴K یا 5Kبه گوش می‌رسد.

به گزارش ایتنا از فارس، حتی گفته می‌شود ممکن است اپل نمایشگرهای خود را با پردازنده‌های گرافیکی داخلی عرضه کند که مبتنی بر معماری تراشه‌های Polaris شرکت AMD خواهد بود.

با این کار می‌توان از نمایشگرهای تازه اپل برروی هر نوع رایانه مک استفاده کرد. کاهش مصرف انرژی و کمتر شدن ضخامت از جمله برنامه‌هایی است که این شرکت برای نسل جدید پردازنده‌های خود در نظر گرفته است.

اپل خود رسما بازنشسته شدن نمایشگرهای قدیمی Thunderbolt را تایید کرده ولی ظاهرا قصد ندارد در آینده نزدیک جایگزینی برای آن عرضه کند. بنابراین برای اولین بار از اوایل دهه ۸۰ اپل برنامه‌ای برای فروش مستقل نمایشگر نخواهد داشت و باید تا زمان معرفی نمایشگرهای جدید این شرکت منتظر بمانیم.

در عین حال اپل باید رایانه‌های مک قدیمی خود را هم به‌روز کند. زیرا Mac Pro فعلی رایانه‌ای قدیمی متعلق به سال ۲۰۱۳ با حداکثر ۱۲ پردازنده مرکزی و دو پردازنده مرکزی گرافیکی است که در آن از فناوری قدیمی GCN 1.0 شرکت AMD استفاده شده است.
کد مطلب: 43948
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام