۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۳ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۸

عرضه اپلیکیشن‌های سازمانی Red Hat مبتنی بر فضای چندگانه ابری

ایتنا - شرکت Red Hat با عرضه JBoss EAP 7 در نظر دارد به سازمان‌ها کمک کند سرمایه‌گذاری‌های خود در زمینه اپلیکیشن‌های کاربردی را گسترش دهند.
عرضه اپلیکیشن‌های سازمانی Red Hat مبتنی بر فضای چندگانه ابری


شرکت Red Hat اعلام کرد سیستم JBoss Enterprise Application Platform 7 که یک پلتفرم متن‌باز برای اپلیکیشن تکمیلی سرور Java EE7 و خدمات JBoss Core Services محسوب می‌شود را روانه بازار کرده است.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از آی‌تی‌پی، این مجموعه فناوری به کاربران سازمانی کمک می‌کند تا نرم‌افزارهای مشترک و اصلی خود را به صورت یکپارچه در اختیار بگیرند.

شرکت Red Hat با عرضه JBoss EAP 7 در نظر دارد به سازمان‌ها کمک کند سرمایه‌گذاری‌های خود در زمینه اپلیکیشن‌های کاربردی را گسترش دهند و آسان‌تر از قبل معماری‌های نوظهور و برنامه‌های سازمانی مورد نیاز خود را مبتنی بر فضای پردازش ابری در اختیار بگیرند.

«مایک پیچ» مدیر شرکت Red Hat در خاورمیانه گفت: «سازمان‌ها می‌بایست بتوانند به آسانی دریابند که چه زمان و چگونه باید فعالیت‌های خود را به معماری‌ها و فضاهای برنامه‌نویسی جدید انتقال دهند. این آزادی مبتنی بر فضای متن‌باز برای آنها حاصل می‌شود و و شرکت Red Hat قابلیت مذکور را برای سازمان‌های جهانی ارائه می‌کند.»

 

او در ادامه توضیح داد: «ما با سیستم JBoss EAP 7 به صورت همزمان به نیاز سازمان‌ها و مراکز توسعه‌دهنده نرم‌افزاری پاسخ داده‌ایم. این سیستم جدید پل میان ساخت و نگهداری از کسب‌ و کارهای امروزی و آرمان‌های آتی فناوری محسوب می‌شود.»

سیستم JBoss EAP 7 رابط کاربری برنامه‌نویسی Java EE 7 را به همراه آخرین فناوری‌های مخصوص پشتیبانی از سیستم DevOps شامل می‌شود.
 
کد مطلب: 43862
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام