۰
plusresetminus
چهارشنبه ۹ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۵۴

موتورولا دو گوشی جدید عرضه می‌کند

ایتنا- این دو گوشی، باریک‌تر از مدل‌های قبلی این شرکت و دارای قابلیت شارژ سریع هستند.
موتورولا دو گوشی جدید عرضه می‌کند



موتورولا به زودی دو گوشی جدید هوشمند به نام‌های موتو جی ۴ و جی ۴ پلاس عرضه می‌کند که به ترتیب ۲۰۰ و ۳۰۰ دلار قیمت دارند.


به گزارش ایتنا از فارس به نقل از پی.سی.مگ، از جمله ویژگی‌های مشترک این گوشی‌ها می‌توان به نمایشگر ۵.۵ اینچی ال سی دی IPS با دقت ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ و شیشه نشکن Gorilla Glass 3، پردازنده Snapdragon 617 و باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری اشاره کرد.

گوشی‌های یاد شده که از محصولات قبلی موتورولا باریک‌تر هستند از قابلیتی برای شارژ سریع باتری در عرض ۱۵ دقیقه موسوم به TurboPower برخوردار هستند. با استفاده از این قابلیت می‌توان باتری شارژ شده را برای هشت ساعت استفاده به کار گرفت.

مهم‌ترین تقاوت این دو گوشی در دوربین‌های آنهاست. در حالی که G4 Plus همراه با دوربین ۱۶ مگاپیکسلی عرضه می شود، Moto G4 دارای دوربین ۱۳ مگاپیکسلی است. البته دوربین جلویی هر دو گوشی ۵ مگاپیکسلی است.

G4 Plus همچنین دارای حسگر اثر انگشت برای ارتقای امنیت است، اما چنین قابلیتی در جی ۴ وجود ندارد. هر دو گوشی همراه با سیستم عامل Android Marshmallow 6.0.1 و جایگاه کارت حافظه microSDXC عرضه می‌شوند.

مدل ۱۶ و ۳۲ گیگابایتی گوشی Moto G4 به ترتیب ۲۰۰ و ۲۳۰ دلار و مدل های ۱۶ و ۶۴ گیگابایتی Moto G4 Plu به ترتیب ۲۵۰ و ۳۰۰ دلار قیمت دارند.
کد مطلب: 43854
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام