۰
plusresetminus
چهارشنبه ۹ تير ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۲۲

امکانات جدید توییتر برای سازمان‌ها

ایتنا - با ارائه این قابلیت جدید می‌توان گفت که اکوسیستم شبکه اجتماعی توییتر در حال شروع شدن است
امکانات جدید توییتر برای سازمان‌ها


به تازگی برای کمک به صاحبان کسب‌و‌کار با هدف منظور تسهیل ارتباط با طرفدارانشان و نیز حل مشکلات مشتریانی که اعتراضاتی دارند، توییتر در حال راه‌اندازی یکی دیگر از برنامه‌های مستقل خود برای مخاطبان خاص است که از مدت‌ها پیش برنامه‌ریزی کرده است.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از اینکوایرر، عرضه داشبورد از سوی توییتر، تلاش دیگری از طرف این شبکه اجتماعی برای تعامل سازنده با کاربران سازمانی است. مخاطبان مورد نظر این نوع کاربران سازمانی، بسیار جدی‌تر به حساب می‌آیند و  فعالیت‌های آنها در شبکه‌های اجتماعی نسبت به کاربران عادی بسیار ارزشمندتر است.

داشبورد جدید توییتر در دو نسخه iOS و همچنین مبتنی بر وب فعال خواهد بود، و همه ویژگی‌های حال و گذشته محصولات توییتر را با خود همراه دارد.
در هردو نسخه مزبور، توییتر با کمک یک فرآیند سریع، شما را راهنمایی می‌کند  بتوانید یک بخش "درباره شما" سفارشی شامل اطلاعات مربوط به شما، سازمان، کسب و کار و اطلاعات مربوطه دیگر بسازید. علاوه بر این، توییت‌های مربوط به سازمان و کسب و کار شما و... نیز به عنوان فید به آن افزوده خواهد شد.



این فیدها با توجه به نوع سازمان و کسب و کار شما، کمک شایانی به یافتن اکانت شما به ویژه در زمانی خواهد بود که کاربران به جست‌وجوی برند و یا نوع فعالیت شما می‌پردازند. همچنین برای کاربران سازمانی که ممکن است تازه توییتر را شناخته باشند، راهنمایی و ترفندهای مناسبی ارائه می‌شود می‌توانند بیشترین تعامل را از توییت‌های خود دریافت کنند.

از دید صاحبنظران، با ارائه این قابلیت جدید می‌توان گفت که اکوسیستم شبکه اجتماعی توییتر در حال شروع شدن است، تا با نگاهی کمی متفاوت به اپلیکیشن استاندارد توییتر، برای کاربران سازمانی و دارای کسب و کار، قدرتی ویژه به ارمغان آورد.
 
کد مطلب: 43845
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام