کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با محصولات جدید اپیسر آشنا شوید

سايت خبری ايتنا , 5 تير 1395 ساعت 13:58

ایتنا - اپیسر در نمایشگاه کامپیوتکس ۲۰۱۶، تازه‌ترین دستاوردهایش را عرضه کرده‌است.




اخیرا کمپانی اپیسر در نمایشگاه کامپیوتکس ۲۰۱۶، تازه‌ترین دستاوردهایش را در چهار حوزه برای کاربران تجاری و مصرف کنندگان در زمینه های مختلف همچون بر آورده ساختن نیازهای اینترنت اشیا‌، بهترین کارایی در بازی‌، وسایل تحرک پذیر(Mobility) و دستگاه‌های کاربردی عرضه کرده‌است.

درادامه جهت آشنایی بیشتر به تشریح محصولات جدید عرضه شده توسط کمپانی اپیسر می‌پردازیم:
بر آورده ساختن نیازهای اینترنت اشیا
آخرین سری AvatarRAM اپیسر بهترین نمونه از محصولاتی هستند که تاخیر کم و سرعت خواندن/نوشتن بالایی دارد. سری های AvataRAM ،رم‌دیسک‌های مبتنی بر سخت‌افزار می‌باشند که سرعت بالا و پایداری زیادی را در برابر cache effectiveness دارند. AvatarRaM با فراهم ساختن خواندن/نوشتن رندوم فایل‌های کوچک،‌ مناسب برای صنعت بوده و برای نمونه می توان به ذخیره Metadata و Log File برنامه‌ها اشاره‌کرد.

از دیگر محصولات اپیسر می توان به ماژول‌های ارتباطی CAN bus اشاره کرد. با استفاده از این ماژول دستگاه شما با دیگر برنامه‌ها بدون نیاز به کامپیوتر میزبان ارتباط امن و قابل اطمینانی را بر‌قرار می‌کند که از موارد استفاده آن در سیستم مدیریت هوشمند ناوگان است.

بهترین کارایی در بازی‌
بر طبق تحقیقات صورت گرفته ، در سال ۲۰۱۶ تخمین زده می شود که هزینه رقابت های ویدئو گیم(e-sports‌) به ۵۰۰میلیون دلار خواهد رسید. کمپانی اپیسر نیز با تجربه چندین ساله خود در زمینه تولید محصولات با سرعت و پایداری بالا اقدام به تولید اس‌اس‌دی AS۷۲۰ با دو اینترفیس SATAIII‌و‌USB۳.۱ ،مناسب برای کاربران‌حرفه‌ای‌،کرده‌است.
از قابلیت‌های مهم این محصول می‌توان به سرعت خواندن و نوشتن آن به ترتیب MB/s۵۴۰ و MB/s۴۵۰ و ضد لرزش و شوک بودن اشاره‌کرد.


وسایل تحرک‌پذیر(Mobility)
وسایل تحرک‌پذیر بخش جداناشدنی از زندگی ما می‌باشند و با توجه به نیاز بازار، محصولات جدید در آینده نزدیک بر اساس پورت‌های TypeC و lightning می‌باشد. کمپانی اپیسر نیز از این منظر مستثنی نبوده و محصولات جدیدی از جمله AH190 با اینترفیس lightning ، فلش مموری دوسر AH180 USB3.1 Type-C، هاب AP350 USB3.1 Type-C و او‌تی‌جی آداپتور A611Type-C جهت رفع نیاز کاربران در به اشتراک گذاشتن اطلاعات عرضه نموده‌است.

جدیدترین مموری‌کارت و دیسک اپیسر بر روی دو موضوع ظرفیت بالا و ضد ضربه بودن تمرکز دارد لذا جدیدترین هارد پرتابل اپیسر با گرید نظامی، به IP68‌ تجهیز شده که با تحمل فشار بیش از‌۶۰۰کیلوگرم‌، ضدآب و ضربه می‌باشد.

مموری‌کارت اپیسر نیز‌microSDXC UHS U1 Class10‌در ظرفیت بالای ۲۵۶ گیگابایت تولید‌می‌شود و با سرعت خواندن MB/s85 عملکرد بالایی را از خود ارائه‌می‌دهد.


دستگاه‌های کاربردی
کمپانی اپیسر در سال گذشته با تولید دستگاه اندازه‌گیری اپتیکال AL-100 اثبات‌کرد که در زمینه تولید این محصولات بسیار موفق می‌باشد لذا با بهبود سرعت اندازه‌گیری نور حتی در محیط‌های کم نور، نسل دوم آن را به نام‌AL-200 Luminance meter در سال جدید تولید کرده‌است.
محصولات اپیسر توسط شرکت داده پرداز رایانه متین در ایران عرضه و گارانتی می‌شود.
 


کد مطلب: 43774

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/43774/محصولات-جدید-اپیسر-آشنا-شوید

ايتنا
  https://www.itna.ir