۰
plusresetminus
شنبه ۵ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۱۸

مرکز تولید نرم‌افزارهای دل ۲ میلیارد دلار فروخته شد

ایتنا - جزییات قرارداد منعقد شده نشان داد تمام سرمایه‌ها و دارایی‌های دل در زمینه تولید نرم‌افزار به شرکت‌های مذکور واگذار شده است.
مرکز تولید نرم‌افزارهای دل ۲ میلیارد دلار فروخته شد


شرکت دل سرانجام تصمیم گرفت مرکز توسعه نرم‌افزاری خود را به شرکت Francisco Partners و شرکت سرمایه‌گذاری Elliott Management واگذار کند که قیمت این معامله ۲ میلیارد دلار در نظر گرفته شده است.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از آی‌تی‌پی، جزئیات قرارداد منعقد شده بین این دو مرکز نشان داد که تمام سرمایه‌ها و دارایی‌های دل در زمینه تولید نرم‌افزار به شرکت‌های مذکور واگذار شده است.

مرکز تولید نرم‌افزارهای دل شرکت‌ Quest Software و مرکز تولید سیستم‌های امنیتی SonicWall را در خود جا داده است. البته باید توجه داشت که بر اساس این واگذاری شرکت توسعه خدمات پردازش ابری Boomi وابسته به دل فروخته نشد.

خبرگزاری رویترز در آخرین گزارش خود اعلام کرد که این قرارداد بیش از ۲ میلیارد دلار ارزش داشته است. ولی دل برای آنکه بتواند هزینه خرید شرکت بزرگ EMC را تهیه کند، مجبور شد این مرکز را با قیمت مذکور بفروشد.

 

دو شرکت Francisco Partners و Elliott Management با این خرید جید هم‌اکنون می‌تواند در زمینه امنیت، سیستم‌های سازمانی، ابزارهای مدیریت اطلاعات و راهکارهای تحلیل داده گام بردارند.

لازم به ذکر است مذکور توسعه نرم‌افزارهای دل در حوزه‌های حیاتی و کسب و کارهای مدرن گام‌های قابل ملاحظه‌ای برداشته است که از جمله آنها می‌توان به تولید سیستم‌های تحلیلی پیشرفته، مدیریت منابع داده، محافظت از داده، سیستم‌های مدیریت محصول، مدیریت و شناسایی دسترسی به شبکه، مدیریت پلتفرم‌های مایکروسافت، امنیت شبکه و مانیتورینگ شبکه‌های سازمانی اشاره کرد.
 
کد مطلب: 43752
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام