۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۹

امکان حضور شرکت‌های فعال ایرانی در نمایشگاه فناوری اطلاعات کره جنوبی

ایتنا - شرکت‌های فعال در حوزه ICT که دارای پروانه عضویت معتبر از سازمان نظام‌صنفی رایانه‌ای هستند، می‌توانند با برخورداری از تسهیلات ویژه در نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات کره جنوبی حضور یابند.
امکان حضور شرکت‌های فعال ایرانی در نمایشگاه فناوری اطلاعات کره جنوبی


به گزارش ایتنا از ایرنا از سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران، براساس توافق صورت گرفته میان سازمان و بخش بازرگانی سفارت کره جنوبی، شرکت‌های فعال در حوزه ICT که دارای پروانه عضویت معتبر از سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران هستند، می‌توانند با اخذ معرفی‌نامه و با برخورداری از تسهیلاتی در این نمایشگاه با عنوان IT Convergence Expo Korea2016 شرکت کنند.

این نمایشگاه تجاری قرار است در شاخه‌هایی از صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات مانند سخت‌افزار، رایانه‌های همراه، تلفن همراه، امنیت، انواع نمایشگرها، سیستم‌های ارتباطی و ماشین‌های اداری هوشمند و بازی‌های رایانه‌ای برگزار شود.

علاقمندان برای اعلام آمادگی و دریافت معرفی‌نامه سازمان به منظور بهره‌مندی از تسهیلات حضور در این نمایشگاه تجاری، تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه نهم تیرماه فرصت دارند تا با دبیرخانه سازمان به شماره ۸۸۷۳۴۴۹۹ آقای تماس حاصل کنند.

نمایشگاه تجاری فناوری اطلاعات از سوم شهریور ماه جاری تا پنجم شهریورماه جاری در شهر دئگو (Daegu) کره جنوبی برگزار خواهد شد.
کد مطلب: 43727
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام