۰
plusresetminus
دوشنبه ۷ تير ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۰۸

عرضه ابزار اپل برای برنامه‌نویسان بر روی iOS 10

ایتنا - اپل البته به توسعه‌دهندگان هشدار داده که اشکالی در به‌روزرسانی جدید تست‌فلایت وجود دارد که به موجب آن، برنامه‌های بتا با برنامه‌هایی که همین حالا در اپ‌استور‌ وجود دارد جایگزین می‌شوند.
عرضه ابزار اپل برای برنامه‌نویسان بر روی iOS 10


اپل به‌روزرسانی ابزار "تست‌فلایت" که توسعه‌دهندگان را قادر به شروع تست برنامه‌های مبتنی بر آی.او.اس ۱۰، واچ.او.اس ۳ و جدیدترین نسخه تی.وی.او.اس می‌سازد را عرضه کرد.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از اینکوایرر، این به‌روزرسانی در وب‌سایت توسعه‌دهنده اپل اعلام شد و به توسعه‌دهندگان و برنامه‌نویسان اجازه می‌دهد برنامه‌های بتای خود را درون سیستم‌عامل جدیدشان بارگذاری کنند و با سیری‌کیت‌های جدید و تنظیمات ویجت‌ها تعامل نمایند.

اپل اظهار کرد: «تست‌فلایت اکنون دیگر برنامه‌های ساخته‌شده برای نسخه بتا iOS، WatchOS، tvOS را پشتیبانی می‌کند، و این بدان معناست که شما می‌توانید از آزمایش‌کنندگان ویژگی‌های سیری‌کیت فیدبک دریافت کنید، نوتیفیکیشن تی‌.وی.او.اس ببینید و نتایج توسعه نرم‌افزاری خود را روی سیستم عامل جدید به وضوح نمایش دهید.»



همچنین مطابق این گزارش، به‌روزرسانی به نسخه ۱.۴ تست‌فلایت، ویژگی حرکت لمسی سه‌بعدی سریع اپل را نیز به همراه دارد که سازندگان نرم‌افزار را قادر می‌سازد به‌راحتی انتقادات و پیشنهادات و مشکلات خود را با یک برنامه به‌روزرسانی‌شده به تجزیه‌ و تحلیل‌گر، به اشتراک بگذارند.

اپل البته به توسعه‌دهندگان هشدار داده که اشکالی در به‌روزرسانی جدید تست‌فلایت وجود دارد که به موجب آن، برنامه‌های بتا با برنامه‌هایی که همین حالا در اپ‌استور‌ وجود دارد جایگزین می‌شوند.
این شرکت افزوده: «یک باگ شناخته‌شده در iOS 10 بتا وجود دارد که در آن، اگر "به‌روزرسانی نرم‌افزار به صورت خودکار" روشن باشد برنامه‌های بتای نصب‌ شده توسط تست‌فلایت با نسخه‌های اپ‌استور جایگزین می‌شوند.»

کمپانی برای رفع این مشکل ادامه داد: «اگر شما با این مسئله مواجه‌ شده‌اید، کافی است به‌روزرسانی خودکار اپ‌هایتان را غیرفعال کنید. البته این مشکل در نسخه بعدی مرتفع خواهد شد.»
 
کد مطلب: 43668
نام شما
آدرس ايميل شما