۰
plusresetminus
يکشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۱۱

جایگزین پرسرعت برای کیبورد «آیفون»

ایتنا - اسلش‌کیبورد فراتر از یک کیبورد برای شما عمل می‌کند چرا که کارآیی آن تنها به تایپ کردن کلمات خلاصه نمی‌شود.


اگر به دنبال یک راه‌ سریع‌تر برای تایپ کردن با گوشی آیفون خود هستید و سرعت کیبورد پیش‌فرض روی این گوشی شما را راضی نمی‌کند، می‌توانید از کیبورد Slash Keyboard کمک بگیرید. در واقع Slash Keyboard فراتر از یک کیبورد برای شما عمل می‌کند چرا که کارآیی آن تنها به تایپ کردن کلمات خلاصه نمی‌شود.


افزایش سرعت و آسان تایپ کردن یکی از قابلیت‌های این کیبورد است، دسترسی آسان به انواع استیکر‌ها، فایل‌های ویدئویی و آهنگ، جست‌و‌جو در گوگل بدون نیاز به خارج شدن از محیط کیبورد از دیگر ویژگی‌های Slash Keyboard به شمار می‌رود. شاید برای بار اول کار کردن با این کیبورد برایتان کمی گیج‌‌کننده باشد اما آنقدر دسترسی به امکانات آن راحت است که سریع فوت‌وفن‌های آن را یاد می‌گیرید.

برای اضافه کردن فایل‌ها یا اطلاعات مختلف نیاز به انجام کار خاص یا خارج شدن از محیط متنی خود ندارید.

برای مثال به هنگام کار با صفحه ‌کلید این کیبورد می‌توانید با استفاده از کلیدهای موجود در قسمت بالایی کیبورد به‌راحتی موقعیت مکانی از برنامه Foursquare و قطعات موسیقی برنامه Spotify به متن خود وارد کرده و با دوستان‌تان به اشتراک بگذارید.

همچنین اگر نیاز به جست‌و‌جو در گوگل دارید لازم نیست که از محیط متنی خود خارج شوید چرا که با استفاده از همین کیبورد می‌توانید به جست‌و‌جو در وب بپردازید.

در خصوص به اشتراک‌گذاری فایل‌های تصویری هم داستان به همین صورت است با کمک بخش ارسال فایل روی کیبورد می‌توانید ویدئو یا عکس‌هایی که می‌خواهید را برای دیگران ارسال کنید. سرعت کار با این کیبورد آنقدر برای شما خوشایند خواهد شد که بعد از استفاده از آن، کار کردن با کیبورد پیش‌فرض آیفون یا آیپد برایتان سخت خواهد شد.

گفتنی است علاقه‌مندان برای دریافت این کیبورد رایگان می‌توانند به اپل‌استور مراجعه کنند و لازم به ذکر است که این کیبورد از سیستم‌ عامل ios نسخه ۸/۰ و بالاتر پشتیبانی می‌کند.

منبع: ایران
کد مطلب: 43659
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام