۰
plusresetminus
شنبه ۵ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۴۸

مشکلات جدید مایکروسافت برای استخدام کارمندان پاره‌وقت

ایتنا - آگوست 2015 شورای ملی روابط کاری در آمریکا اعلام کرد مایکروسافت حقوق کارمندان نیمه‌وقت خود را زیرپا می‌گذارد.
مشکلات جدید مایکروسافت برای استخدام کارمندان پاره‌وقت


شرکت مایکروسافت این روزها با مشکلات فراوانی در زمینه رعایت حقوق کارمندان مواجه شده و از دادگاه آمریکا درخواست کرده است تا به آن اجازه دهد وضعیت فعلی را برای استخدام و پشتیبانی از کارمندان نیمه‌وقت خود حفظ کند.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از اینکوئیرر، ‌در آگوست ۲۰۱۵ شورای ملی روابط کاری در آمریکا اعلام کرد مایکروسافت حقوق کارمندان نیمه‌وقت خود را زیرپا می‌گذارد و می‌بایست هرچه سریع‌تر در این زمینه اصلاحات لازم را انجام دهد.

این طور که به نظر می‌رسد، مایکروسافت بیش از همه حقوق کارمندان زن را پایمال کرده است و هم‌اکنون مراکز قضایی آمریکا قصد دارند این حقوق را به کارمندان بزرگ‌ترین شرکت نرم‌افزاری جهان برگردانند.

 

مایکروسافت هم‌اکنون در جریان همکاری با یک انجمن HR Policy اسنادی آماده کرده است تا بتواند به مراکز قضایی آمریکا ثابت کند که در این زمینه تخلفی انجام نداده است.

این شرکت در جریان پیگیری مراکز خبری با انتشار بیانیه‌ای توضیح داد: «ما از دادگاه خواسته‌ایم تا استانداردهای جدید شورای ملی روابط کاری در آمریکا را برای استخدام کارمندان پاره‌وقت و تمام‌وقت بررسی کند. این استانداردها با سیاست‌های تعیین شده در شرکت‌های بزرگ سازگاری ندارد.»
 
کد مطلب: 43644
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام