کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

حمله هکری به حساب‌های کاربری حامی داعش در توییتر

خبرگزاری فارس , 29 خرداد 1395 ساعت 13:40

ایتنا - یک هکر وابسته به گروه هکری Anonymous یا ناشناس به سراغ حساب های کاربری وابسته به داعش در توییتر رفته و آن‌ها را بمباران کرده است.




به گزارش ایتنا از فارس، این هکر در واکنش به حمله مسلحانه هفته قبل به یک باشگاه شبانه متعلق به همجنس‌گرایان در آمریکا عکس‌ها و نوشته‌هایی در حمایت از همجنس‌گرایان را در حساب‌های توییتر وابسته به داعش گنجانده است.


این هکر با نام مستعار WauchulaGhost می‌گوید تلاش دارد کنترل حساب‌های کاربری مدافع داعش را در توییتر در دست بگیرد. ادعا شده که عامل حملات انتحاری به باشگاه همجنس‌گرایان در اورلاندو آمریکا پیوندهایی با داعش داشته است.

این هکر که هویت خود را افشا نکرده و در یک مصاحبه ایمیلی به ان.بی.سی.نیوز گفته است: «این حملات به خانه خیلی نزدیک شده و مدیران شبکه‌های اجتماعی برای دورنگهداشتن این ویروس از اینترنت خیلی تلاش نمی‌کنند. هدف از این کار این بود که همه بدانند افرادی وجود دارند که به پا می‌خیزند و از افرادی که قادر به دفاع از خود نیستند دفاع می‌کنند.»

توییتر سال گذشته و پس از انتقادهای شدید حدود ۱۲۵ هزار حساب کاربری حامی داعش را معلق کرد. اما منتقدان می‌گویند سرعت رشد این حساب‌ها در شبکه اجتماعی یادشده بسیار سریع‌تر است.


کد مطلب: 43626

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/43626/حمله-هکری-حساب-های-کاربری-حامی-داعش-توییتر

ايتنا
  https://www.itna.ir