۰
plusresetminus
پنجشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۱۴

قابلیت جدید برای دستیار صوتی آمازون

ایتنا- به‌تازگی شرکت آمازون اعلام کره است که دستیار صوتی آلکسا قرار است تا بتوان به قابلیتی مجهز شود که به‌موجب آن امکان شناخت وضعیت روحی کاربر برای دستگاه ممکن گردد.
قابلیت جدید برای دستیار صوتی آمازون


به‌ تازگی شرکت آمازون اعلام کره است که دستیار صوتی آلکسا قرار است تا بتوان به قابلیتی مجهز شود که به‌موجب آن امکان شناخت وضعیت روحی کاربر برای دستگاه ممکن گردد.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلیGizmodo ، دستیارهای صوتی در سراسر جهان نمونه‌هایی بسیار پیشرفته و منحصربه‌فرد از نحوه تحول در شکل‌گیری فناوری به‌حساب می‌آیند بااین‌حال نمونه‌هایی مانند آلکسا تنها بر روی خدمات منحصربه‌فرد خود تمرکز داشته و چندان به سراغ امکانات پیچیده نمی‌روند.

اخبار جدید منتشر شده حاکی از آن است که این دستیار صوتی ویژه قرار است تا به قابلیتی منحصربه‌فرد مجهز شود که می‌تواند کاربری آن را به سطحی جدید وارد سازد.



یکی از منابع نزدیک به آمازون که نخواسته است نام او در رسانه‌ها فاش شود اطلاعات جدیدی را درباره این قابلیت جدید به رسانه‌ها ارائه کرده است.

بر اساس این اطلاعات قرار است تا آلکسا بتواند احساسات را در صدای کاربر تشخیص بدهد و به‌ این‌ ترتیب بتواند وضعیت روحی کاربر خود را در شرایط مختلف شناسایی کند.

شایان‌ ذکر است که این اقدام آمازون در راستای رقابت با شرکت گوگل و محصول جدید شایعه شده از این شرکت است که قرار است تا رقیب مستقیم بلندگوهای اکو باشد.
 
کد مطلب: 43552
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام