۰
plusresetminus
پنجشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۱۱

روبات‌ها آدیداس را به خانه بازمی‌گردانند

ایتنا- شرکت آدیداس قصد دارد پس از سال‌ها دوباره خط تولید خود را در خاک آلمان راه‌اندازی کند و برای این کار به‌جای استفاده از نیروی انسانی از روبات‌ها استفاده خواهد کرد.
روبات‌ها آدیداس را به خانه بازمی‌گردانند


شرکت آدیداس قصد دارد پس از سال‌ها دوباره خط تولید خود را در خاک آلمان راه‌اندازی کند و برای این کار به‌جای استفاده از نیروی انسانی از روبات‌ها استفاده خواهد کرد.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی ENGADGET، امروزه بسیاری از مشاغل به‌واسطه ظهور روبات‌های پیشرفته در معرض خطر قرار دارد و بسیاری از افراد شغل خود را به روبات‌ها واگذار کرده‌اند.

در این میان شرکت‌های بزرگ معمولا برای تولید محصولات خود بیشتر به فکر هزینه کم‌تر تولید هستند و همین موضوع سبب شده است تا کشورهایی مانند پاکستان، فیلیپین و بنگلادش به‌عنوان مراکز تولیدی بزرگ این کمپانی‌ها مورد استفاده قرار بگیرند.

 

شرکت آدیداس که سال‌هاست در خانه خود یعنی آلمان خط تولید رسمی ندارد به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین شرکت‌های بهره گیرنده از کشورهای یاد شده مطرح بوده است.

با این‌ حال مسئولان این کمپانی قصد دارند تا با استفاده از صنایع روباتیک هزینه تولید در خاک آلمان را به‌اندازه تولید در کشورهای اشاره شده کاهش بدهند و به همین دلیل نیز به‌زودی شاهد راه‌اندازی خط تولید این شرکت در آلمان خواهیم بود.

این خط تولید تقریبا کمترین نیاز ممکنه به نیروی انسانی را خواهد داشت و علاوه بر کشور آلمان شاهد افتتاح آن در خاک ایالات متحده امریکا نیز خواهیم بود.
 
کد مطلب: 43538
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام