کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بازی کامپیوتری مشهور الهام‌بخش ساخت دست مصنوعی

29 خرداد 1395 ساعت 22:57

ایتنا-به‌تازگی دانشمندان با الهام گرفتن از ساختار بازی مشهور DEUS EX به سراغ ساخت یک دست مصنوعی رفته‌اند که می‌تواند تحول بزرگی در زندگی انسان‌ها ایجاد کند.




به‌ تازگی دانشمندان با الهام گرفتن از ساختار بازی مشهور DEUS EX به سراغ ساخت یک دست مصنوعی رفته‌اند که می‌تواند تحول بزرگی در زندگی انسان‌ها ایجاد کند.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی ENGADGET، بازی‌های کامپیوتری به‌تدریج در حال تبدیل شدن به عناصری مهم در زندگی بشر هستند که حتی در خارج از محیط بازی‌ها نیز الهام‌بخش بسیاری از پیشرفت‌ها به‌حساب می‌آیند.

نمونه بارز چنین مواردی را می‌توان بازی DEUS EX دانست که با ایده‌های عجیب خود درباره آینده بشریت بسیاری را تحت تاثیر قرار داده است.

 

به‌ تازگی شرکتی به نام اوپن بایونیکس اقدام به طراحی یک نمونه آزمایشی از دست مصنوعی یاد شده کرده است که در نوع خود یک محصول منحصربه‌فرد به‌حساب می‌آید.

حال این شرکت قصد دارد تا با همکاری با شرکت سازنده بازی یاد شده در نمایشگاه معتبر صنایع بازی مانند گیمز کام و E3 اقدام به ارائه اطلاعات مربوط به این محصول به مخاطبین نماید.

شایان‌ ذکر است که در حال حاضر تنها طرح پیش ساخت این دست روباتیک ساخته شده است که این طرح بخش اندکی از قابلیت‌های وعده داده شده را در خود جای داده است. با این‌ وجود به علت الهام‌گیری از این بازی مشهور می‌توان انتظار استقبالی بسیار مناسب از آن را داشت.
 


کد مطلب: 43537

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/43537/بازی-کامپیوتری-مشهور-الهام-بخش-ساخت-دست-مصنوعی

ايتنا
  https://www.itna.ir