۰
plusresetminus
شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۵۶

اخبار تازه از به روزشدن کنسول بازی سونی

ایتنا- PlayStation 4 با کیفیتی فوق‌العاده و سازگاری بیشتر با تلویزیون‌های فوق دقیق عرضه خواهد شد!
اخبار تازه از به روزشدن کنسول بازی سونی


سونی به دنبال به روزکردن کنسول بازی PlayStation 4 خود است تا آن را به قابلیت پخش تصاویر ویدئویی با کیفیت فوق دقیق و گرافیک بهتر مجهز کند.


پخش تصاویر با دقت 4K مهم ترین برگ برنده کنسول جدید سونی در برابر رقبایی همچون ایکس باکس مایکروسافت و کنسول بازی نینتندو خواهد بود.


به گزارش ایتنا از فارس، Andrew House رییس و مدیر اجرایی Sony Interactive Entertainment اظهار داشته که مدل پیشرفته تر PS4 به طور قطع از مدل فعلی این دستگاه که ۳۵۰ دلار قیمت دارد، گران‌تر است. در واقع این مدل مکملی برای PS۴ با توجه به شرایط روز است.

این کنسول که فعلا اسم کد Neo برایش انتخاب شده به طور کامل با تلویزیون‌های فوق دقیق سازگاری دارد و کیفیت استفاده از خدمات تفریحی جانبی سونی مانند PS Vue internet TV و PS Music را ارتقا می‌بخشد.

اولین بار در فروردین ماه اخباری در مورد به‌روز شدن کنسول بازی سونی منتشر شد، اما خود این شرکت تا به حال در این زمینه موضع گیری صریحی نکرده بود. انتظار می رود هفته آینده و همزمان با برگزاری نمایشگاه بازی E3 در لس آنجلس اطلاعات بیشتری در این زمینه اعلام شود. در عین حال گفته می‌شود مایکروسافت هم مدل به روزشده Xbox One را در نمایشگاه بازی E3 عرضه خواهد نمود.
کد مطلب: 43475
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام