۰
plusresetminus
شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۳۴

مرورگر پرسرعت و ایمن برای گوشی‌‌های «اندروید»

ایتنا - اگر از اندروید استفاده می‌کنید و به دنبال مرورگری هستید که در فضای وب به جست و جو بپردازید به شما مرورگرNext Browser را معرفی می‌کنیم.
مرورگر پرسرعت و ایمن برای گوشی‌‌های «اندروید»



اگر از گوشی‌ با سیستم عامل اندروید استفاده می‌کنید و به دنبال مرورگری هستید که هنگام سرعت پایین اینترنت هم بتوانید در فضای وب به جست و جو بپردازید به شما مرورگرNext Browser را معرفی می‌کنیم.


این مرورگر زمانی که شما با سرعت کمی به اینترنت متصل هستید یا سخت‌افزار گوشی شما ضعیف است کمک می‌کند تا به‌راحتی به گشت در فضای وب مشغول باشید.
یکی دیگر از ویژگی‌های اصلی این مرورگر، امنیت بالای آن است. این مرورگر برخلاف مرورگر کروم که به‌صورت پیش فرض روی گوشی‌هایی با سیستم‌ اندروید نصب شده، حجم کمی از رم گوشی شما را اشغال می‌کند. همچنین این مرورگر برای کسانی که نگران به پایان رسیدن حجم دیتای سیم‌کارت خود هستند بهترین کمک را می‌کند.

چرا که به دلیل استفاده از فرمتی فشرده برای باز کردن صفحات وب باعث می‌شود تا حجم دیتای روی سیم‌کارت کاربران کمتر مصرف شود. پشتیبانی از ژست‌های حرکتی برای جابه‌جایی میان تب‌های جدید در مرورگر از دیگر قابلیت‌های Next Browser است.

اما همه قابلیت‌های این مرورگر ایمن به اینجا ختم نمی‌شود چرا که Next Browser از افزونه‌های کاربردی مختلفی مانند افزونه‌های تبدیل صفحات به PDF، افزودن متن به سرویس evernote، ذخیره‌سازی در اپ Pocket، اشتراک گذاری مطالب در توئیتر و... پشتیبانی می‌کند.

همچنین این مرورگر برای افرادی که نمی‌توانند گوشی خود را حتی هنگام خواب هم کنار بگذارند امکانات خاصی مانند «حالت شب برای مطالعه آسان در نور کم» را در نظر گرفته است. همگام‌سازی با bookmarks، شخصی‌سازی صفحه خانه در راستای دسترسی‌های سریع به خبرها و... نیز از دیگر قابلیت‌های این مرورگر است. Next Browser را می‌توانید به‌صورت رایگان از کافه بازار یا گوگل‌پلی دریافت کنید.
کد مطلب: 43467
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام