۰
plusresetminus
شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۱۴

لنوو هم گوشی‌های منعطف عرضه می‌کند

ایتنا- لنوو گوشی هوشمندی را به نمایش گذاشت که صفحه نمایش منعطفی دارد و می‌تواند دور مچ دست پیچیده شود.
لنوو هم گوشی‌های منعطف عرضه می‌کند


به گزارش ایتنا از ایسنا به نقل از تلگراف، چند روز پس از اینکه سامسونگ اعلام کرد قصد دارد گوشیهای هوشمند با صفحه نمایش منعطف خود را اوایل سال آینده معرفی کند، لنوو طیف وسیعی از محصولات انعطاف‌پذیری که روی آنها کار میکند را به نمایش گذاشته است.


با ارائه گوشی‌های هوشمند خود در کنفرانس فناوری جهانی سان فرانسیسکو، این شرکت چینی برخی از فناوری‌های آزمایشی خود از جمله گوشی‌های هوشمند و تبلت منعطف را نشان داد.

این گوشی هوشمند با یک صفحه نمایش و سخت‌افزار داخلی انعطاف‌پذیر، می‌تواند با پیچیده شده به دور مچ به یک دستگاه پوشیدنی تبدیل شود. در عین حال، تبلت منعطف می‌تواند از نیمه تا شود که استفاده و حمل آن را آسان تر می‌کند.

پیتر هورتنیسوس، مدیر فناوری لنوو گفت که این گوشی منعطف ممکن است در دو اندازه کوچک و بزرگ است ظاهر شود و همچنین با استفاده از سیستم عامل اندروید، در ۱۲ رنگ مختلف می‌آید.

با این حال، این دستگاه‌ها هنوز در مرحله توسعه قرار دارند و هیچ چارچوب زمانی برای ارائه آن‌ها مشخصش نشده است.

تنها زمان دیگری که یک صفحه نمایش تاشو با این اندازه از انعطاف دیده شد، مربوط به شایعاتی درباره گوشی هوشمند جدید سامسونگ بود که دارای یک صفحه نمایش تاشو است.

سامسونگ پیش از این اعلام کرده بود که در نظر دارد دو مدل جدید گوشی هوشمند را معرفی کند که دارای قابلیت صفحه منعطف خواهند بود و این دستگاه‌ها که احتمالا اوایل سال ۲۰۱۷ به نمایش درمی‌آیند، شامل نسخه‌ای خواهند بود که از وسط خم می‌شود و دومین مدل نیز صفحه‌ای پنج اینچی به عنوان گوشی خواهد داشت که مانند یک تبلت به صفحه‌ای به بزرگی هشت اینچ گشوده می‌شود.
کد مطلب: 43466
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام