۰
plusresetminus
شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۴۰

عرضه فایرفاکس 47 با حل 13 مشکل امنیتی

ایتنا- تازه‌ترین نسخه از مرورگر فایرفاکس با برطرف کردن 13 آسیب پذیری امنیتی و پشتیبانی بهتر از HTML5 عرضه شده است.
عرضه فایرفاکس 47 با حل 13 مشکل امنیتی


به گزارش ایتنا از فارس به نقل از زددی نت، برخی از آسیب‌پذیری‌های برطرف شده موجب از کارافتادن مکرر فایرفاکس می‌شد و حالا این مشکلات در فایرفاکس ۴۷ رفع شده‌اند.


پشتیبانی قدرتمندتر از HTML5 از جمله مزایای فایرفاکس ۴۷ است که اجرای روان فایل‌های چندرسانه‌ای بدون قفل کردن یا گیر کردن مرورگر مذکور را امکان پذیر می‌کند.

تعداد دیگری از آسیب‌پذیری‌های برطرف شده در فایرفاکس توسط ۱۴ محقق و جامعه امنیتی گزارش شده‌اند و خطرناک‌ترین آنها اجرای کدهای مخرب را از راه دور بر روی رایانه‌های هدف ممکن می‌کرد.

۱۱ آسیب پذیری دیگر که در این مرورگر برطرف شده‌اند مربوط به برنامه‌های جاوا، مقابله با جعل آدرس اینترنتی در address bar و نقص در پروتکل CSS هستند.

مشکل دیگر برطرف شده مربوط به رابط کاربری برخی برنامه هاست که به مهاجمان امکان می داد حملاتی را با هدف سرقت داده های حساس کاربران طراحی کنند.

تسهیل به روزرسانی داده های ذخیره شده در فایرفاکس توسط هر کاربر و همگام سازی این اطلاعات بر روی گوشی‌ها، تبلت‌ها و غیره، پشتیبانی بهتر از سایت‌های پخش ویدئو و چند به روزرسانی دیگر از جمله مزایای فایرفاکس ۴۷ است که بر روی ویندوز، مک، آندروید و لینوکس قابل نصب است.
کد مطلب: 43464
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام