۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۱۶

IBM و سیسکو خدمات مشترک تحلیل داده عرضه می‌کنند

ایتنا - همکاری جدید آها به سیستم‌های تحلیل داده کمک می‌کند تا خدمات اینترنت اشیا با سرعت بیشتر ارائه شوند.
IBM و سیسکو خدمات مشترک تحلیل داده عرضه می‌کنند


مرکز توسعه خدمات هوش مصنوعی IBM محصولات خود را با ابزارهای تحلیل داده سیسکو ادغام می‌کند تا از این طریق بتواند خدمات گسترده‌تری را در حوزه اینترنت اشیا (IoT) ارایه دهد.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از اینکوئیرر، بر اساس این همکاری‌ها سیستم IBM Watson AI با محصولات سیسکو ادغام می‌شود تا ابزارهای تحلیل داده را در شبکه اینترنت اشیا ارائه دهد و به جای آنکه داده‌های مربوط به دستگاه‌های فعال در اینترنت اشیا در مرکز اصلی تحلیل شوند، در هر لحظه بتوان از آنها استفاده کرد.

این دو شرکت با انتشار بیانیه مشترک توضیح دادند همکاری جدید آها به سیستم‌های تحلیل داده کمک می‌کند تا خدمات اینترنت اشیا با سرعت بیشتر انتقال پیدا کنند و مشتریان نیز به محض آنکه به هر گونه داده نیاز پیدا می‌کنند، آنها را در اختیار داشته باشند.

سازمان‌های جهانی این روزها تلاش می‌کنند به بهترین شکل از داده‌ها استفاده کنند و هرچه دستگاه‌های الکترونیکی هوشمندتر می‌شوند، تحلیل کلان داده‌ها در آن واحد ارزش و اهمیت بیشتری پیدا می‌کند.

 

«کریس کونِر» مدیر مرکز توسعه اینترنت اشیا در شرکت IBM گفت: «امروز که صنایع مختلف می‌کوشند بیشترین بهره را از فناوری ببرند، تنها یک درصد از داده‌های تولید شده در دستگاه‌های مرتبط با اینترنت اشیا تحلیل می‌شوند. فرآیندهای سنتی و مشکلاتی که در پلتفرم‌های کنونی IoT وجود دارد هزینه تحلیل داده‌های مرتبط با آنها را بسیار گران و کند کرده است و همین مسئله باعث شده است ۹۹ درصد داده‌های مربوط به حوزه اینترنت اشیا تحلیل نشوند.»

دو شرکت IBM و سیسکو در همکاری‌های جدید خود روی این مسئله تاکید دارند تا نسل جدید ابزارهای تحلیل داده مربوط به اینترنت اشیا را به صورت توزیع شده در شبکه IoT ارایه دهند.
 
کد مطلب: 43356
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام