۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۲۴

تعیین سرشماره تلفن ثابت اینترنتی ایرانیان ۰۹۴۰۰۰

ایتنا-مدیرعامل اپراتور چهارم مخابراتی کشور اعلام کرد: سرشماره تلفن ثابت اینترنتی (VOIP) ایرانیان نت، 094000 تعیین و ابلاغ شد.


سرشماره تلفن ثابت اینترنتی (VOIP) ایرانیان نت، ۰۹۴۰۰۰ تعیین و ابلاغ شد.


به گزارش ایتنا از فارس، شرکت ایرانیان نت، مجوز واگذاری تلفن ثابت به مشترکان شبکه دسترسی فیبر نوری از طریق سری شماره ۰۹۴۰۰۰ را از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی کشور گرفت.

باقری چناری مدیرعامل اپراتور چهارم مخابراتی کشور اعلام کرد: با راه‌اندازی سرویس تلفن ثابت شبکه FTTX ایرانیان نت، استفاده از یک شماره تلفن ثابت در تمام نقاط کشور برای مشترکان شبکه دسترسی فیبر نوری اپراتور چهارم و با هزینه تلفن ثابت شهری میسر می‌شود.

وی گفت: از جمله قابلیت‌های منحصربه فرد شبکه تلفن ثابت ایرانیان نت، امکان انتقال شماره‌های آن به هر نقطه از کشور است که شبکه FTTX شرکت ایرانیان نت در آن اجرا شده باشد. و از دیگر مزیت‌های آن، پرداخت هزینه تلفن ثابت شهری برای مکالمه با مشترکانی از نوع خود در سراسر کشور است.

باقری چناری افزود: شماره‌های تخصیص یافته برای شبکه دسترسی فیبر نوری نت همانند سایر شماره‌های کشور ۱۱ رقمی بوده و به صورت ۰۹۴۰۰۰ در شبکه تلفنی کشور تعریف می‌شود که شش رقم ۰۹۴۰۰۰ به عنوان سرشماره اختصاصی ایرانیان نت و ۵ رقم شماره اختصاصی برای مشترکان این شبکه مورد استفاده قرار می‌گیرد.

باقری گفت: سرویس ارائه تلفن اینترنتی یکی از سرویس‌های پایه در شبکه دسترسی فیبر نوری در نظر گرفته شده است و از دیگر سرویس‌های پایه می‌توان به اینترنت با پهنای باند ۲۰ الی ۱۰۰ مگابایت برای هر مشترک و سرویس IPTV و VOD نام برد.

باقری گفت: سرویس تلفن ثابت اپراتور چهارم از نوع VOIP بوده و تنها در محدوده شبکه FTTX به متقاضیان ارائه خواهد شد.
کد مطلب: 43323
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام