۰
plusresetminus
شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۵۵

مجوزهای اروپا و آمریکا برای واگذاری EMC به دل صادر شد

ایتنا - دل قصد دارد با پرداخت 67 میلیارد دلار و خرید شرکت EMC بزرگترین واگذاری در تاریخ فناوری جهان را رقم بزند.
مجوزهای اروپا و آمریکا برای واگذاری EMC به دل صادر شد


شرکت دل اخیرا موفق شد موافقت قانونگذاران آمریکا و مرکز رگولاتوری اتحادیه اروپا برای خرید شرکت نرم‌افزاری EMC را دریافت کند.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از ایویک، دل با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که پس از چند ماه مذاکره سرانجام موفق شد مجوزهای لازم را برای انجام این خرید بزرگ از دولت آمریکا دریافت کند و اتحادیه اروپا نیز مجوزهای مربوطه برای این واگذاری را صادر کرده است.

شرکت دل قصد دارد با پرداخت ۶۷ میلیارد دلار شرکت تولیدکننده نرم‌افزارها و سیستم‌های سازمانی EMC را بخرد و اگر این اتفاق صورت گیرد، از آن به عنوان بزرگ‌ترین واگذاری در تاریخ فناوری جهان یاد می‌کنند.

با این روند شرکت دل هم‌اکنون می‌بایست موافقت مرکز قانونگذاری چین را نیز برای این واگذاری در اختیار بگیرد و پس از آن سهامداران هم باید با این اتفاق موافقت کنند. دو شرکت دل و EMC با انتشار بیانیه مشترک اعلام کردند که بخش اعظم دریافت مجوزها صورت گرفته است و بخش‌های باقیمانده نیز به زودی انجام می‌شود.

 

«گائوراف چاند» مدیر بازاریابی جهانی دل روز گذشته در یک کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد که هدف اصلی ادغام مراکز بازاریابی دل و EMC است. «مَت باکر» مدیر استراتژی‌های سازمانی و بازاریابی هوشمند در گروه راهکارهای سازمانی دل نی توضیح داد که به زودی مجوزهای لازم از سوی دولت چین هم صادر می‌شود.

باکر در این خصوص گفت: «ما برای انجام این خرید بزرگ هیچ مشکلی را پیش‌روی خود نمی‌بینیم و به زودی این واگذاری با موفقیت کامل صورت می‌گیرد.»

شرکت دل با این اتفاق قصد دارد بزرگ‌ترین واگذاری در تاریخ فناوری جهان را انجام دهد و تمامی این اتفاقات را «مایکل دل» بنیانگذار و مدیرعامل شرکت دل مدیریت می‌کند. این اتفاق باعث می‌شود که دل از تولیدکننده رایانه‌های شخصی به یکی از بزرگ‌ترین ارائه دهندگان خدمات سازمانی در جهان تبدیل شود.
 
کد مطلب: 43318
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام