۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۷

عرضه کارت حافظه ۵۱۲ گیگابایتی برای تلفن‌های همراه

ایتنا- به‌تازگی شرکت سامسونگ از جدیدترین درایوهای حافظه SSD خود رونمایی کرده است که دارای ابعادی بسیار کوچک و سرعتی بسیار بالا هستند.
عرضه کارت حافظه ۵۱۲ گیگابایتی برای تلفن‌های همراه


به‌تازگی شرکت سامسونگ از جدیدترین درایوهای حافظه SSD خود رونمایی کرده است که دارای ابعادی بسیار کوچک و سرعتی بسیار بالا هستند.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی Engadget، یکی از مشکلاتی که موجب می‌شود تا نتوان بر روی تلفن‌های همراه از حافظه‌های حجم بالا استفاده کرد، ابعاد محدود این دستگاه‌ها است.

به همین دلیل نیز شرکت‌های مختلف همواره به دنبال یافتن راهکارهایی برای کاهش حجم کارت‌های حافظه جهت استفاده در این‌گونه دستگاه‌ها هستند.

 

سامسونگ در آخرین نشست خبری خود از یک کارت حافظه SSD رونمایی کرده است که می‌تواند این شرایط را دستخوش تغییر کند زیرا این حافظه دارای ابعادی کوچک و حجمی بسیار معقول برای استفاده در تلفن‌های همراه است.

این حافظه SSD که در حجم‌های ۱۲۸، ۲۵۶ و ۵۱۲ به بازار عرضه خواهد شد دارای ابعاد بسیار کوچک و نزدیک به یک کارت حافظه SD است که موجب می‌شود به‌راحتی بتوان از آن در تلفن‌های همراه و تبلت‌ها بهره گرفت.

بر اساس اعلام شرکت سامسونگ، قرار است تا این محصول در ماه ژوئن سال جاری به مشتریان ارائه شود ولی هنوز قیمت‌گذاری آن به‌صورت رسمی اعلام‌نشده است.

نرخ برداشت اطلاعات در این کارت ۱۵۰۰ MBps بوده و نرخ نگاشت داده بر روی آن برابر با ۹۰۰ MBps (مگابایت بر ثانیه) است.
 
کد مطلب: 43314
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام