۰
plusresetminus
چهارشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۳۷

ساخت فروشگاه‌های تخصصی برای تجربه واقعیت مجازی

ایتنا- به نظر می‌رسد که کشور چین به‌شدت درزمینهٔ گسترش واقعیت مجازی و حضور داشتن به‌عنوان یکی از پیشگامان این بازار مصمم است و حتی شرکت سانینگ در این کشور اقدام به راه‌اندازی فروشگاه‌های ویژه برای کسب تجربه واقعیت مجازی توسط مشتریان خواهد کرد.
ساخت فروشگاه‌های تخصصی برای تجربه واقعیت مجازی


به نظر می‌رسد که کشور چین به‌شدت در زمینهٔ گسترش واقعیت مجازی و حضور داشتن به‌عنوان یکی از پیشگامان این بازار مصمم است و حتی شرکت سانینگ در این کشور اقدام به راه‌اندازی فروشگاه‌های ویژه برای کسب تجربه واقعیت مجازی توسط مشتریان خواهد کرد.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی Digitimes، شاید اگر نگاهی اجمالی به دو یا سه نمایشگاه برگزار شده در زمینهٔ تلفن‌های همراه در طول چند ماه اخیر داشته باشیم می‌توانیم به‌سادگی به اهمیت واقعیت مجازی در میان شرکت‌های تولید کننده پی ببریم.

حال به نظر می‌رسد که چین قصد دارد تا مردم خود را به‌خوبی با واقعیت مجازی آشنا سازد و در این راه قرار است تا فروشگاه‌های ویژه‌ای برای ایجاد تجربه واقعیت مجازی در این کشور افتتاح شوند.

 

شرکت تجاری سانینگ به‌عنوان یکی از غول‌های رو به رشد در کشور چین برنامه‌هایی ویژه در این زمینه را در دستور کار خود قرار داده است.

بر اساس برنامه‌های این شرکت قرار است تا در بازه زمانی کوتاهی شاهد افتتاح ۳۰۰ فروشگاه با مشخصات یاد شده در کشور چین باشیم.

البته این امر به معنای افتتاح ساختمان‌های متفاوت و جدید نخواهد بود بلکه بخشی از فروشگاه‌های عرضه محصولات شرکت سانینگ به‌صورت اختصاصی به این کار اختصاص خواهند یافت.
 
کد مطلب: 43307
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام