۰
plusresetminus
شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۵۷

فوجیتسو برای سازمان‌های جهانی خدمات ابری ارائه می‌کند

ایتنا - خدمات K5 امکان می‌دهد ضمن استفاده از سرویس‌های قدیمی، سیستم‌های جدید را هم مبتنی بر فضای پردازش ابری در اختیار بگیرند.
فوجیتسو برای سازمان‌های جهانی خدمات ابری ارائه می‌کند


شرکت فوجیتسو اعلام کرد نسل بعدی زیرساخت‌های-به‌عنوان-خدمات (IaaS) و پلتفرم‌های‌-به‌عنوان-خدمات (PaaS) مبتنی بر فضای پردازش ابری را با نام Cloud Service K5 در اختیار سازمان‌های جهانی می‌گذارد.


به گزارش رایورز به نقل از آی‌تی‌پی، این نخستین پلتفرم مبتنی بر فضای پردازش ابری محسوب می‌شود که به محیط‌های سنتی IT در سازمان‌ها امکان می‌دهد بدون هر مشکلی داده‌ها و سرویس‌های خود را به فضای پردازش ابری انتقال دهند.

شرکت فوجیتسو توضیح داد خدمات جدید پردازش ابری آن به منظور افزایش سرعت توسعه اپلیکیشن‌های سازمانی طراحی شده است و قابلیت‌ اعتماد در سطح سازمان‌های بزرگ را ایجاد می‌کند. این سرویس همچنین می‌تواند امکانات خود را در مقیاس‌های بزرگ ارائه دهد و مبتنی بر فناوری‌های ابری متن‌باز، هزینه‌های سازمانی را به حداقل برساند.

 

این سرویس جدید بخشی از طرح بزرگ فوجیتسو موسوم به «پلتفرم تجاری دیجیتالی MetaArc» محسوب می‌شود که خدمات K5 سری جدیدی از فناوری‌های مبتنی بر فضای پردازش ابری را برای سازمان‌های کوچک و بزرگ ارائه می‌کند.

خدمات K5 به مشتریان امکان می‌دهد تا ضمن استفاده از خدمات سازمانی قدیمی خود بتوانند فناوری‌ها و سیستم‌های جدید را هم مبتنی بر فضای پردازش ابری در اختیار بگیرند.
 
کد مطلب: 43297
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام