۰
plusresetminus
چهارشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۲

نبض گوشی‌های هوشمند چین در دست شیائومی

ایتنا- شیائومی 26 درصد از فروش گوشی‌های هوشمند در چین را به خود اختصاص داد.
نبض گوشی‌های هوشمند چین در دست شیائومی


در طول ماه آوریل، شیائومی در صدر فروشنده‌های گوشی‌های هوشمند در چین بود. مدیرعامل شرکت تحقیقاتی چینی Sino آماری را در اختیار مخاطبان قرار داده که آشکار می‌کند شیائومی در ماه گذشته منجر به فروش ۲۶ درصد از گوشی‌های هوشمند در چین شده است.


به گزارش ایتنا از ایسنا، البته این شرکت اگرچه به عنوان بزرگ‌ترین بازار جهانی برای گوشی‌های هوشمند باقی مانده است، اما در میانه کاهش فروش قرار دارد، زیرا تقریبا تمامی افراد چینی که تمایلی برای تصاحب یک گوشی هوشمند دارند، تا به حال حتما اقدام به خرید یک گوشی کرده‌اند.

جایگاه بعدی بازار فروش چین در دست برند آنر (honor) متعلق به شرکت هوآوی است که سهمی ۱۵.۷ درصدی از فروش گوشی‌های هوشمند در چین داشته است. پس از آن نیز برند LeTV با کسب رتبه سوم، سهمی ۱۰.۵ درصدی در این بازار دارد.

پس از طی کردن سه ماهه دوم مالی (از ماه ژانویه تا مارس) و دوره‌ای که شاهد کاهش فروش ۲۶ درصدی سال‌ به سال آیفون در ناحیه چین بزرگ (شامل چین، هنگ‌کنگ، ماکائو و تایوان) بودیم، اپل در ماه آوریل سهمی ۸.۲ درصدی از بازار را به خود اختصاص داد.

همچنین سامسونگ به عنوان یکی از سردمداران جهانی فروش گوشی‌های هوشمند تنها ۳.۲ درصد از سهم کل بازار را در دست داشت که این برند را در انتهای لیست قرار می‌دهد.

در این لیست و بین اپل و سامسونگ، هوآوی سهمی هشت درصدی از این بازار دارد و به دنبال آن، برند میزو (Meizu) با سهمی یک درصد کمتر از هوآوی در جایگاه بعدی قرار دارد.

پیشی گرفتن شیائومی به سایر رقبای خود درحالی است که در سه ماهه اول سال ۲۰۱۶، هوآوی با فروش ۱۴.۱ میلیون گوشی هوشمند در صدر فروشندگان گوشی‌های هوشمند تولید چینی قرار داشت.

کد مطلب: 43277
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام