۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۱۰

عرضه نخستین بازی واقعیت مجازی اکس باکس وان در سال آینده

ایتنا- به‌تازگی گزارش‌هایی در رسانه‌های جهانی منتشر شده است که نشان می‌دهد که شرکت مایکروسافت قصد دارد تا از نخستین بازی واقعیت مجازی خود برای کنسول اکس باکس وان در سال 2017 میلادی رونمایی کند.
عرضه نخستین بازی واقعیت مجازی اکس باکس وان در سال آینده


به‌تازگی گزارش‌هایی در رسانه‌های جهانی منتشر شده است که نشان می‌دهد که شرکت مایکروسافت قصد دارد تا از نخستین بازی واقعیت مجازی خود برای کنسول اکس باکس وان در سال ۲۰۱۷ میلادی رونمایی کند.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی Cnet، کنسول‌های بازی در شرایط فعلی بازار و رقابت بسیار نفس‌گیر موجود در نسل هشتم کنسول‌ها، به‌شدت به دنبال راهکارهای جدید برای یافتن مخاطب هستند.

در این میان شرکت مایکروسافت با توجه به عقب بودن از رقیب خود یعنی سونی، تلاش بیش‌تری برای عرضه محتوای متفاوت برای کنسول اکس باکس وان دارد.

در همین راستا نیز به‌تازگی شایعاتی در زمینه ورود این شرکت به رده بازی‌هایی از جنس واقعیت مجازی در رسانه‌ها منتشر شده است که می‌تواند کنسول اکس باکس وان را یک گام به جلو هدایت کند.

 

شایعات منتشر شده حاکی از آن هستند که یک شرکت بزرگ بازی‌سازی در حال فعالیت بر روی ساخت یک بازی ویژه واقعیت مجازی برای کنسول اکس باکس وان است.

هنوز اطلاعات خاصی در زمینه این عنوان به رسانه‌ها راه نیافته است و تنها گفته می‌شود که یک شرکت بازی‌سازی اروپایی وظیفه ساخت این بازی را بر عهده خواهد داشت.

همچنین زمان عرضه این بازی سال ۲۰۱۷ میلادی اعلام شده است که موجب می‌شود در سال آینده شاهد رقابتی دیدنی بین مایکروسافت و سونی در زمینه بازی‌های واقعیت مجازی باشیم.
 
کد مطلب: 43230
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام