۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۱۴

تبلیغات اجباری فیس‌بوک در صفحات کاربران

ایتنا- به نظر می‌رسد که شبکه اجتماعی فیس‌بوک قصد ندارد تا کاربران خود را در انتخاب مشاهده و یا عدم مشاهده تبلیغات آزاد بگذارد و کاربران این شبکه اجتماعی مجبور به تحمل این تبلیغات بر روی صفحات خود هستند.
تبلیغات اجباری فیس‌بوک در صفحات کاربران


به نظر می‌رسد که شبکه اجتماعی فیس‌بوک قصد ندارد تا کاربران خود را در انتخاب مشاهده و یا عدم مشاهده تبلیغات آزاد بگذارد و کاربران این شبکه اجتماعی مجبور به تحمل این تبلیغات بر روی صفحات خود هستند.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی Gizmodo، تبلیغات به‌عنوان یکی از منابع اصلی درآمدزایی مراکزی مانند شبکه‌های اجتماعی که خدمات خود را به‌صورت رایگان ارائه می‌کنند به‌حساب می‌آیند ولی احترام به خواسته مخاطبان در برخی از موارد توسط شرکت‌های این‌چنینی نادیده گرفته می‌شود.

در گزارش اخیری که توسط وال‌استریت ژورنال منتشر شده است اطلاعات جدیدی در مورد نحوه اعمال تبلیغات در فیس‌بوک ارائه گشته است که شاید چندان برای کاربران این شبکه اجتماعی خوشایند نباشد.

 

اطلاعات منتشر شده در این گزارش نشان از این دارد که فیس‌بوک به‌هیچ‌عنوان به تمایلات کاربران خود اهمیتی نمی‌دهد و در هر شرایطی تبلیغات خود را بر روی صفحات آنها به نمایش درخواهد آورد.

مسئولان این شبکه اجتماعی برای ارائه تبلیغات مرتبط به سراغ تحلیل فعالیت‌های کاربران خود رفته و حتی لایک‌‌ها و اشتراک‌گذاری آنها را نیز مدنظر قرار می‌دهد.

شایان‌ذکر است که اندرو باسورث به‌عنوان نایب‌رئیس بخش تبلیغات و امور تجاری فیس‌بوک نیز این موارد را به‌صورت کامل تایید کرده و اعلام کرده است که تمامی این فرایند از طریق پلاگینی ویژه اعمال می‌شود.
 
کد مطلب: 43225
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام