۰
plusresetminus
چهارشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۴۴

کاهش ۱۲۸ میلیونی سود شرکت لنوو

ایتنا- به‌تازگی شرکت لنوو اعلام کرده است که طول بازه زمانی یک سال گذشته با افت سه‌درصدی فروش روبرو بوده و ضرری 128 میلیون دلاری را متحمل شده است.
کاهش ۱۲۸ میلیونی سود شرکت لنوو


به‌تازگی شرکت لنوو اعلام کرده است که طول بازه زمانی یک سال گذشته با افت سه‌درصدی فروش روبرو بوده و ضرری ۱۲۸ میلیون دلاری را متحمل شده است.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی Digitimes، شاید بتوان لنوو را یکی از آخرین بازمانده‌های پرتلاش در عرصه تولید کامپیوترهای خانگی به‌حساب آورد. این شرکت در طول سال گذشته میلادی علیرغم تلاش‌های متعدد خود برای موفقیت در بازارهای مختلف چندان کامیاب نبوده است.

آمار مربوط به سال مالی (از ماه آوریل سال ۲۰۱۵ تا ماه مارس سال ۲۰۱۶ میلادی) این شرکت به‌تازگی به رسانه‌ها راه یافته است که نشان از کاهش سود این شرکت چینی دارد.

 

این آمار نشان می‌دهند که لنوو در بازه زمانی یاد شده موفق شده است تا ۵۶ میلیون دستگاه کامپیوتر خانگی را در سراسر جهان به فروش برساند.

این آمار برای تلفن‌های همراه هوشمند به ۶۶ میلیون عدد می‌رسد و نشان دهنده کاهش ۶ درصدی در رده کامپیوترهای خانگی و ۱۳ درصدی در رده تلفن‌های همراه بوده است.

به‌ این‌ ترتیب این شرکت با کاهش ۳ درصدی سوددهی خود در طول یک سال روبرو شده است و به‌صورتی دقیق‌تر، رقم کاهش‌یافته از میزان سود این شرکت برابر با ۱۲۸ میلیون دلار بوده است.
 
کد مطلب: 43224
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام