۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۱۸

خدمات سازمانی SAP روی سرورهای ابری مایکروسافت

ایتنا - ابزارهای تحلیل داده HANA از فصل سوم سال جاری از طریق خدمات پردازش ابری Azure مایکروسافت در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.
خدمات سازمانی SAP روی سرورهای ابری مایکروسافت


دو شرکت مایکروسافت و SAP SE همکاری‌های خود را در عرصه نرم‌افزار گسترش می‌دهند تا کسب و کارها آسان‌تر از گذشته بتوانند اپلیکیشن‌های آنلاین خود را در اختیار بگیرند و کارمندان بتوانند جلسات کاری را به راحتی مدیریت کنند.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از بلومبرگ، ابزارهای تحلیل داده HANA که در شرکت SAP ساخته می‌شود به همراه اپلیکیشن کاربردی S/4 HANA از فصل سوم سال جاری میلادی از طریق خدمات پردازش ابری Azure مایکروسافت در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

این دو شرکت با انتشار بیانیه مشترک اعلام کردند اقدام مذکور به مشتریان مایکروسافت امکان می‌دهد نرم‌افزارهای SAP را بدون آنکه روی سرورهای خود نصب کنند، در اختیار بگیرند.

آن دسته از کاربران سازمانی که مجموعه نرم‌افزاری Office 365 را مورد استفاده قرار می‌دهند، می‌توانند برای مسافرت‌های کاری خود به راحتی برنامه‌ریزی کنند و جلسات کاری را از طریق نرم‌افزار SAP Concur روی سیستم Outlook مایکروسافت مدیریت کنند.

 

شرکت مایکروسافت اعلام کرد که این همکاری‌های جدید می‌تواند طیف گسترده‌ای از ابزارهای کاربردی را در اختیار کارمندان سازمانی قرار دهد.

«استیو سینگ» یکی از اعضای هیئت مدیره SAP در این خصوص گفت: «با خدمات جدید کارمندان سازمان‌ها می‌توانند پست الکترونیکی خود را به سرویس‌های ابری مایکروسافت متصل کنند تا برنامه‌ریزی‌های لازم برای مسافرت‌های کاری آنها به صورت خودکار انجام شود. کارمندان حتی اگر با محیط‌های نرم‌افزاری مایکروسافت آشنایی نداشته باشند هم می‌توانند این خدمات را در اختیار بگیرند.»
 
کد مطلب: 43192
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام