۰
plusresetminus
چهارشنبه ۵ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۰

مدیریت کاربری در اینستاگرام و توئیتر

ایتنا- اپلیکیشن Crowdfire به شما کمک می‌کند تا تعداد فالوورهای شما در اینستاگرام و توئیتر افزایش یابد.
مدیریت کاربری در اینستاگرام و توئیتر


شاید بعد از تلگرام یکی از شبکه‌های اجتماعی که کاربران ایرانی به آن علاقه‌مند هستند، اینستاگرام باشد. حالا اکثر ما در این شبکه به اشتراک‌گذاری عکس عضو هستیم و عکس‌های مختلفی را نیز از لحظات مختلف زندگیمان در آن منتشر می‌کنیم. البته در این بین این شبکه اجتماعی به وسیله‌ای برای رشد برخی کسب و کارها هم تبدیل شده است.


حالا می‌توانید در این سرویس صفحات مختلفی ببینید که براحتی کسب و کار خود را تبلیغ و برای خود درآمدزایی می‌کنند. در این شرایط برای برخی کاربران یا صفحات تجاری و تبلیغی تعداد کاربرانی که آنها را دنبال می‌کنند از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. اگر شما هم جزو این گروه هستید و دوست دارید بدانید چه کسانی شما را Followیا Unfollowمی‌کنند یا به شکل ساده‌تر مدیریت بهتری روی حساب کاربری خود داشته باشید می‌توانید از اپلیکیشن Crowdfire کمک بگیرید.

این اپ به افرادی که به دنبال افزایش تعداد فالوورهایشان و مطرح شدن حساب کاربریشان هستند کمک می‌کند تا به صورت منطقی به هدف خود برسند. شاید این اپ برای یک کاربر معمولی جنبه تفریحی داشته باشد اما این اپ برای صفحات تجاری و تبلیغاتی کاربرد زیادی خواهد داشت. چرا که اطلاعات دقیقی از میزان Followهای آنها در اختیارشان می‌گذارد و یا نشان می‌دهد چه کسانی اخیراً از دنبال کردن صفحه آنها منصرف شده‌اند.

از سوی دیگر این اپ به صورت شفاف آمارهایی از تعداد کاربرانی که بیشترین لایک یا نظر را پای یک عکس منتشر کرده‌اند در اختیار شما می‌گذارد. این اطلاعات به مدیر یا مدیران یک صفحه کمک خواهد کرد تا چه عکس‌ها و مطالبی را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کنند تا نظر کاربران به صفحه آنها جلب شود.

همچنین اگر وقت نمی‌کنید عکس‌های خود را به صورت منظم در صفحه خود منتشر کنید بهتر است عکس‌های خود را در اختیار این اپ بگذارید تا این عکس‌ها در مدت زمان مشخص در صفحه شما منتشر شود. امکانات این اپ برای کاربران شبکه اجتماعی توئیتر نیز قابل استفاده است. Crowdfireبه صورت رایگان در اختیار کاربران اندروید و ios قرار گرفته است.

منبع : ایران
کد مطلب: 43114
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام