کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مایکروسافت به دنبال به اشتراک‌گذاری چاپگر سه‌بعدی در شبکه خانگی

4 خرداد 1395 ساعت 16:50

ایتنا- شرکت مایکروسافت در راستای افزودن امکانات جدید به سیستم‌های اینترنت اشیا قصد دارد تا امکان افزودن چاپگر سه‌بعدی به شبکه‌های خانگی را فراهم سازد.




شرکت مایکروسافت در راستای افزودن امکانات جدید به سیستم‌های اینترنت اشیاء قصد دارد تا امکان افزودن چاپگر سه‌بعدی به شبکه‌های خانگی را فراهم سازد.


به گزارش ایتنا از  رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی Engadget، شاید بتوان در میان فناوری‌های روز جهان دو نمونه اینترنت اشیاء و چاپ سه‌بعدی را در میان محبوب‌ترین موارد به‌حساب آورد.

حال شرکت مایکروسافت قصد دارد تا این دو فناوری را با یکدیگر مرتبط ساخته و قابلیت‌های جدید کاربردی را به چاپگرهای سه‌بعدی بیفزاید.

 

در حال حاضر چاپگرهای سه‌بعدی دستگاه‌هایی محلی بوده و می‌توان از آنها تنها در یک گره کاربری یا یک سیستم کامپیوتری بهره گرفت.

با این حال مایکروسافت قصد دارد تا با افزودن امکان اشتراک‌گذاری چاپگرهای سه‌بعدی به ویندوز ۱۰ امکان استفاده از این فناوری توسط چند سیستم را به‌صورت همزمان محیا سازد.

به این ترتیب می‌توان با استفاده از این نرم‌افزار در شرایط فعلی به سراغ به اشتراک‌گذاری ۱۳ چاپگر سه‌بعدی در شبکه رفته و بتوان از گره‌های مختلف شبکه برای اتصال راه دور و غیرمستقیم به این چاپگرها بهره برد.
 


کد مطلب: 43073

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/43073/مایکروسافت-دنبال-اشتراک-گذاری-چاپگر-سه-بعدی-شبکه-خانگی

ايتنا
  https://www.itna.ir