۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۲۸
در سخنرانی دانشگاه مطرح شد

مرگ در نگاه مدیر ارشد فیس‌بوک

ایتنا- مرگ همسر یکی از مدیران فیسبوک، او را واداشت تا از این تجربه تلخ برای همه بگوید!
مرگ در نگاه مدیر ارشد فیس‌بوک


شریل سندبرگ از مدیران ارشد فیس‌بوک برای اولین‌بار پس از مرگ ناگهانی همسرش به طور علنی در این مورد در جریان یک سخنرانی در دانشگاه برکلی اظهارنظر کرد.


به گزارش ایتنا از فارس، سندبرگ در سخنرانی خود گفت انسان‌ها در زندگی با سختی‌هایی مواجه می‌شوند، اما در نهایت می‌توانند بر آنها غلبه کنند.

وی در بخشی از سخنرانی خود گفت: امروز تلاش می‌کنم به شما بگویم از این مرگ چه آموختم. مرگ دیو تغییرات بسیار افتخارآمیزی در من ایجاد کرد. من از عمق ناراحتی و بی رحمی فقدان مطلع شدم. اما این را هم یاد گرفتم که وقتی زندگی شما را به زیر می‌کشد می‌توانید دوباره دکمه را بزنید، به سطح بیایید و مجددا نفس بکشید.

سندبرگ که کمتر از یک سال قبل دیوید گلدبرگ همسرش را در جریان تعطیلات در مکزیک از دست داد قبلا در این مورد مطالبی را منتشر کرده و از جمله نوشته بود تا زمانی که خودش تجربه مادری کردن را به تنهایی و بدون وجود همسر تجربه نکرده بود، درک نکرده بود که این امر چقدر چالش برانگیز است.

او در سخنرانی خود از معرفتی که بعد از مرگ همسرش به دست آورده نیز سخن گفت و افزود: من قبلا هرگز در میان عموم در این مورد صحبت نکرده‌ام. این کار سخت است. اما نهایت تلاشم را خواهم کرد تا در این دانشگاه زیبا بیش از حد احساساتی نشوم.

وی علت سخنرانی در این زمینه در دانشگاه را این دانست که دانشجویان هم در آینده با چالش‌ها و شکست‌هایی مواجه می‌شوند که احتمالا فرسایشی‌تر از موارد قبلی است. به گفته سندبرگ مساله این نیست که چنین چیزهایی رخ می‌دهند یا نه. چون این اتفاق خواهد افتاد و این روزهای سخت مشخص می‌کنند که شما که هستید. شما فقط بر مبنای دستاوردهایتان تعریف نمی‌شوید بلکه چگونگی جان به دربردنتان از چالش‌های سخت نیز معرف شما خواهد بود.

به گفته این مدیر فیس‌بوک چالش‌ها می‌توانند به یادگیری و رشد افراد کمک کنند. وی در نهایت از افرادی که در این مدت غمخوار وی بودند تشکر کرد.
کد مطلب: 42954
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام