۰
plusresetminus
سه شنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۱۰

آفلاین شدن آمریکایی‌ها از ترس سرقت اطلاعات

ایتنا- آمار به‌دست‌آمده از وضعیت آفلاین شدن کاربران اینترنت در ایالات متحده آمریکا نشان از این دارد که مردم این کشور به‌شدت از امکان دزدیده شدن اطلاعات شخصی خود هراس دارند و به همین دلیل نیز میزان آفلاین بودن آن‌ها بیش از هر زمان دیگری بالا رفته است.
آفلاین شدن آمریکایی‌ها از ترس سرقت اطلاعات


آمار به‌دست‌آمده از وضعیت آفلاین شدن کاربران اینترنت در ایالات متحده آمریکا نشان از این دارد که مردم این کشور به‌شدت از امکان دزدیده شدن اطلاعات شخصی خود هراس دارند و به همین دلیل نیز میزان آفلاین بودن آن‌ها بیش از هر زمان دیگری بالا رفته است.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی Engadget، محیط اینترنت در نوع خود به یک معضل بزرگ برای بسیاری از کاربران بدل شده است زیرا از یک‌سو نمی‌توان این محیط را نادیده گرفت و از سوی دیگر وضعیت امنیت اینترنت به‌شدت نگران‌کننده به نظر می‌رسد.

این موضوع در میان کاربران کشورهایی مانند ایالات متحده نمود بیشتری داشته است و تحلیل‌های انجام‌شده از اثرات بسیار زیاد مشکلات امنیتی بر میزان فعالیت‌های اینترنتی کاربران خبر می‌دهد.

 

این تحقیقات که بر روی ۴۱ هزار ارتباط اینترنت خانگی انجام‌شده است نشان از این دارد که بسیاری از کاربران آمریکایی اعتماد خود را نسبت به سیستم‌های مالی آنلاین از دست‌ داده‌اند.

بر اساس این آمار ۲۹ درصد جامعه آماری یادشده اعلام کرده‌اند که به‌هیچ‌عنوان تراکنش‌های مالی خود را به‌صورت آنلاین انجام نخواهند داد و از سوی دیگر ۲۶ درصد کاربران به‌صورت کلی خرید آنلاین را کنار گذاشته‌اند.

در این میان ۱۹ درصد از کاربران حتی فعالیت در شبکه‌های اجتماعی را نیز خطرناک دانسته و از آن پرهیز می‌کنند که این امر به‌خوبی نشان‌دهنده میزان نگرانی به وجود آمده در زمینه امنیت اطلاعات است.
 
کد مطلب: 42938
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام