۰
plusresetminus
سه شنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۵۱

پروژه ویژه سامسونگ برای ساعت‌های هوشمند

ایتنا- به‌تازگی شرکت سامسونگ طرح ویژه‌ای را ارائه کرده است که به‌موجب آن ساعت‌های هوشمند می‌توانند بخشی از محتوای خود را بر روی مچ دست کاربر به نمایش دربیاورند تا نحوه استفاده از این ساعت‌ها دچار یک تحول عمده شود.
پروژه ویژه سامسونگ برای ساعت‌های هوشمند


به‌تازگی شرکت سامسونگ طرح ویژه‌ای را ارائه کرده است که به‌موجب آن ساعت‌های هوشمند می‌توانند بخشی از محتوای خود را بر روی مچ دست کاربر به نمایش دربیاورند تا نحوه استفاده از این ساعت‌ها دچار یک تحول عمده شود.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی Engadget، ساعت‌های هوشمند به‌عنوان فناوری‌هایی جدید، به‌اندازه سایر فناوری‌های عرضه‌شده در بازار موفق نبوده‌اند و بدون شک برای بهبود شرایط خود نیاز به ایده‌هایی جدیدتر دارند.

در این میان یکی از مشکلات اصلی ساعت‌های هوشمند را می‌توان نحوه کار کردن با آن‌ها دانست که موجب می‌شود تا بسیاری از کاربران به سراغ استفاده از این ساعت‌ها نروند.

 

حال شرکت سامسونگ راه‌ حلی برای این موضوع پیدا کرده است که می‌تواند کاربرد ساعت‌های هوشمند را به‌مراتب جذاب‌تر از شرایط فعلی کرده و کاربران زیادی را به‌سوی این دستگاه‌ها جذب کند.

این طرح شامل استفاده از یک پروژکتور کوچک بر روی این ساعت است که موجب می‌شود اطلاعات مربوطه بر روی دست کاربر به نمایش دربیایند.

البته هنوز چند و چون دقیق کارکرد این فناوری مشخص نیست و به نظر می‌رسد که نتوان در بازه زمانی کوتاه شاهد ورود آن به بازار مصرف بود.
 
کد مطلب: 42937
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام