۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۴۰

عرضه نسخه دوم مچ‌بند شیائومی در ماه آینده میلادی

ایتنا- شرکت شیائومی به‌صورت رسمی اعلام کرده است که نسخه دوم از مچ‌بند هوشمند خود با نام می بند 2 را در ابتدای ماه ژوئن به بازار عرضه خواهد کرد.
عرضه نسخه دوم مچ‌بند شیائومی در ماه آینده میلادی


شرکت شیائومی به‌صورت رسمی اعلام کرده است که نسخه دوم از مچ‌بند هوشمند خود با نام می بند ۲ را در ابتدای ماه ژوئن به بازار عرضه خواهد کرد.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی Gizmodo، شرکت شیائومی به‌عنوان یک نمونه موفق از شرکت‌های چینی در زمینه ورود به بازار جهانی شناخته می‌شود و توانسته است تا تلفیق بسیار خوبی از قیمت مناسب و امکانات محدود را به مخاطبان عرضه کنند.

در این میان این شرکت به‌تازگی از برنامه‌های خود برای عرضه نسل جدید مچ‌بند هوشمند خود رونمایی کرده است که نشان از عرضه زودهنگام این محصول دارند.

 

بنا به اعلام رسمی این شرکت، قرار است تا نسل دوم این مچ‌بند که می بند ۲ نام دارد، در ابتدای ماه ژوئن یعنی کمتر از یک ماه دیگر روانه بازارهای جهانی شود.

البته رونمایی از این محصول به‌صورت همزمان با رونمایی از تبلت مکس توسط این شرکت انجام می‌شود که این فبلت دارای نمایشگری ۶.۴۴ اینچی، ۴ گیگابایت رم و پردازنده اسنپ دراگون ۶۵۰ یا ۶۵۲ خواهد بود.

از دیگر مشخصات سخت‌افزاری این دستگاه می‌توان به حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی به همراه قابلیت ارتقاء به‌ واسطه کارت‌های میکرو اس دی و همچنین باتری ۴۸۵۰ آمپرساعتی آن اشاره کرد.
 
کد مطلب: 42936
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام